Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-19@07:56:44 GMT

تصاویر کمتر دیده شده از دکتر علی شریعتی (فیلم)

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۰۴۲۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی نوروز پر بارش برای کشور

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده، بارش در کشور تا پایان فروردین بیش از نرمال خواهد بود. دما در این بازه زمانی در شمال غرب بیش از نرمال، در مرکز، شرق و جنوب کشور کمتر از نرمال و در سایر مناطق در محدوده نرمال برآورد شده است.

به گزارش ایسنا، مهدی رهنما افزود: بارش از ۲۸ اسفند تا ۵ فروردین ۱۴۰۳ در سطح کشور فراگیر خواهد بود. بارش در جنوب شرق در محدوده کمتر از نرمال و در سایر مناطق بیش از نرمال پیش‌بینی می‌شود. بیشترین افزایش بارش برای دو سوی زاگرس خواهد بود. مقدار بارش انباشته فراتر از نرمال برای این مناطق با احتمال حدود ۷۵ درصد، ۵۰ تا ۱۰۰ میلیمتر (به‌طور محلی بیش از ۱۰۰ میلیمتر) پیش‌بینی شده است.

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور اضافه کرد: ۶ تا ۱۲ فروردین بارش در استان‌های نوار شمالی نرمال و در سایر مناطق بیش از نرمال خواهد بود. مقدار بارش انباشته طی این هفته برای مناطق محدودی از دامنه شرقی کوه‌های زاگرس میانی و جنوبی با احتمال ۵۰ تا ۷۵ درصد، ۵۰ تا ۱۰۰ میلیمتر برآورد می‌شود.

به گفته رهنما ۱۳ تا ۱۹ فروردین بارش کشور در محدوده نرمال تا بیش از آن خواهد بود. احتمال وقوع بارش انباشته بیش از ۵۰ میلیمتر در بخش‌هایی از کشور بین ۵۰ تا ۷۵ درصد برآورد می‌شود.

تجربه دمای کمتر تا بیشتر از نرمال در نقاط مختلف کشور

وی درباره دمای هوای کشور طی نوروز اظهارکرد: دمای هوا طی ۲۸ اسفند تا ۵ فروردین ۱۴۰۳ در استان خوزستان و مناطق ساحلی استان سیستان و بلوچستان حدود یک درجه کمتر از نرمال، مناطقی از شمال غرب، جنوب و شرق کشور بین ۱ تا ۲ درجه بیش از نرمال و در سایر مناطق در محدوده نرمال خواهند بود.

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور اضافه کرد: دمای هوای کشور ۶ تا ۱۹ فروردین در شمال غرب و سواحل دریای خزر ۱ تا ۲ درجه بیش از نرمال، در جنوب شرق بین ۱ تا ۲ درجه کمتر از آن و برای سایر مناطق کشور در محدوده نرمال برآورد می‌شود.

رهنما در پایان توصیه کرد: با توجه به اینکه بر اساس این پیش‌بینی‌ها احتمال بارش نسبتا خوبی به‌ویژه در غرب و جنوب غرب وجود دارد و در برخی مواقع این بارش‌ها در شمال و شمال غرب نیز تجربه خواهد شد، احتمال وقوع سیلاب در بستر رودخانه‌ها و یا آبگرفتگی معابر را در این مناطق پیش‌بینی می‌کنیم بنابرایت برای اتراق در حریم رودخانه‌ها و عبورو مروراز آن‌ها احتیاط شود علاوه بر آن مسافران وسایل و ملزومات مورد نیاز همراه داشته باشند تا در مواجهه با بارش سنگین دچار مشکل نشوند.

دیگر خبرها

  • این روزنامه در روز فوت سیداحمد خمینی منتشر شد +تصاویر کمتر دیده شده
  • (ویدئو) حداقل حقوق کارگر یعنی کسی نمی‌تواند کمتر از این رقم پرداخت کند
  • آواز خوانی عقاب را دیده اید؟! (فیلم)
  • پیش‌بینی بارش‌های بیش از نرمال در نوروز
  • کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش بیش از ۸ میلیارد تومان
  • حجم آب مخازن سد‌ها ۱۰ درصد کمتر از سال گذشته است
  • پیش‌بینی نوروز پر بارش برای کشور
  • مراقبت از نوزاد رها شده مشهدی در بیمارستان ادامه دارد
  • نخستین دکتر دانشگاه دیده در یزد/ از تاسیس بهداری در یزد تا سناتوری دربار پهلوی
  • نجات جان نوزاد رها شده در پارک با تلاشهای تیم پزشکی بیمارستان شریعتی مشهد