Web Analytics Made Easy - Statcounter

کار هنرمندان پته‌دوز کرمانی ستاد عتبات عالیات با اتمام دوخت پته ضریح حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عبدالحسین رحیمی صبح امروز در جمع بانوان پته‌دوز هنرمند کرمانی با تشکر از فعالیت هنرمندانه این بانوان در سال‌های گذشته اظهار داشت: موفقیت‌هایی که مردان رزمنده کرمانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن در صحنه‌های دیگر انقلاب اسلامی کسب کردند، مرهون زنانی است که آن‌ها را در راه خدمت به اسلام و اهل‌بیت(ع) تشویق و ترغیب کرده و می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر زنان موفق و با اراده نبودند مردان هم توفیق خدمت در عرصه‌های مختلف را نداشتند، افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس اخلاص رزمندگان کرمان زبانزد همگان بودند امروز هم سردار حاج قاسم سلیمانی که این روزها همه جا با نجابت و خلوص برای خدمت به اسلام، انقلاب و اهل بیت(ع) حاضرند و مورد توجه همه مردم نه سطح ملی و جهان اسلام که در سطح بین‌المللی مطرح است، نماد مردم کرمان است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان خاطر نشان کرد: کار بسیار دقیق، فنی و موفق ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان در کربلا و حرم مطهر امام حسین(ع) موجب شد کار بازسازی و مقاوم‌سازی بخشی ازحرم‌ مطهر امامان ما در کاظمین و همچنین امامان ما در سامرا را هم به این تیم سپرده شده است.

وی این توفیقات را حاصل اخلاص مسئولان و کارگران ستاد بازسازی در کربلا دانست و گفت: اجازه کار در حرمین مطهر، دستمزد ائمه اطهار برای دست‌اندرکاران مخلص بازسازی و مقاوم‌سازی حرم‌های مطهر است.

رحیمی با تشکر از بانوان پته‌دوز اظهار امیدواری کرد با اتمام پروژۀ ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) و انتقال آن به کربلای معلا، پته‌های دوخته شده روی ضریح قرار گیرد و مزد بانوان هنرمند که با ذکر و دعا نسبت به این کار اهتمام نمودند، در دنیا و آخرت پرداخت شود.

به گزارش تسنیم، بانوان پته‌دوز ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان پیش از این بزرگ‌ترین پته را برای ضریح شش گوشۀ حرم مطهر امام حسین(ع) دوخته بودند که با دوخت پته برای ضریح حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/

R7860/P1486/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد

ب‌ه گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان پیشوا برگزار شد.‌

بر اساس این گزارش مراسم باشکوه عزاداری سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و مداحی کربلایی حسن حامدی و با حضور حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه و سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه و مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) و هیأت‌های مذهبی شهرستان پیشوا در مصلی حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

کد خبر 6096500

دیگر خبرها

  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت