Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:47:09 GMT

بانوی کبدی کار ایلامی عضو تیم ملی شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۰۹۸۶

بانوی کبدی کار ایلامی عضو تیم ملی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛غلامرضا رئوفی رئیس هیئت کبدی استان ایلام با بیان اینکه این بانوی ورزشکاری ایلامی پس از پنج دوره حضور در اردوهای تیم ملی در آخرین اردو و پس از تایید مربیان در لیست نهایی تیم ملی کبدی ایران قرار گرفت، افزود: در این اردو خانم ها فاطمه منصوری، فاطمه امیدی و هانیه منصوری از ورزشکاران توانمند این رشته حضور داشتند که در پایان یکی از نمایندگان ایلام به عضویت تیم ملی کبدی درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئوفی افزود: زهرا یوسفی نژاد مربی تیم کبدی استان ایلام نیز در اردوهای تیم ملی کبدی بعنوان کمک مربی در کادر فنی حضور داشته است.

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کبدی آسیا در بخش بانوان و دهمین دوره این مسابقات در بخش آقایان با حضور ۱۹ تیم از کشورهای ایران، عراق، هندوستان، پاکستان، سریلانکا، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، ترکمنستان و افغانستان از دوم تا ششم آذر ماه در استان گلستان برگزار می شود.

انتهای پیام/اس

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش

آقای سلیمی اظهار داشت: سه نفر از داوران اسکواش استان محمد محمدی فارسانی، آرمان محمدی نافچی و شقایق مولایی کوچکی به دوره رفشینگ داوران فدراسیون راه یافتند.

وی افزود: هرساله دوره‌های رفرشینگ داوران از سوی فدراسیون برگزار می‌شود و تعدادی از داوران رسمی منتخب امکان حضور در این دوره‌ها را دارند تا مجوز داوری را در سال جاری دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

داوران چهارمحالی مسابقات بین المللی اسکواش را سوت می زنند

سلیمی اضافه کرد: استان چهارمحال و بختیاری سه داور در سال گذشته داشت و در سال جدید نیز با تأیید فدراسیون سه داور مجوز حضور در دوره رفرشینگ ۱۴۰۳ را با توجه به قضاوت‌های خود کسب کردند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در دوره آموزشی رفرشینگ داوری پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم می‌توانند مانند سال گذشته در رویداد‌های ملی و بین المللی قضاوت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به ایستگاه پایانی رسید + فیلم
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • افزایش ابتلا به بیماری کبدی با این نوشیدنی شیرین
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر