Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بحران آسیب‌های اجتماعی در مدارس، گفت: آمار درستی را نمی‌توان از آسیب‌های اجتماعی ارائه کرد و مسئولان نخواسته‌اند از آسیب‌های اجتماعی آمار وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فاطمه سعیدی درباره آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی را نمی‌توان کتمان کرد و مدعی شد وجود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز با بحران آسیب‌های اجتماعی در جامعه رو به رو هستیم‌ که مدارس را هم درگیر کرده است.

وی افزود: آمار درستی را نمی‌توان از آسیب‌های اجتماعی ارائه کرد و مسئولان نخواسته‌اند از آسیب‌های اجتماعی آمار وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در مدارس شاهد آسیب‌های اجتماعی هستیم و نیاز است مدیران آمار آسیب‌ها رابه مناطق و ادارات آموزش و پرورش ارائه کنند اما متاسفانه به دلیل نحوه رفتار اداره‌های آموزش و پرورش در این رابطه, مدیران مدارس مدیر جرات نمی‌کنند آسیب‌ها را گزارش دهند.

سعیدی ادامه داد: نگاه مدیران به دانش‌آموزان همانند فرزندان خود است به همین دلیل دوست ندارند گزارش خطاهای آنها را ارائه دهند و مدیران برخی آسیب‌ها را در سامانه ثبت نمی‌کنند.

وی مطرح کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی شاهد تابوها هستیم و برخی از مدیران این مسائل را تابو می‌دانند و خیلی علاقمند به ارائه آمار نیستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در برنامه پرسشگر تصریح کرد: ممکن است آمارهای موجود نیز، آمار واقعی نباشد. علنی کردن آمار خانواده‌ها را نگران می‌کند، اما برای برنامه‌ریزان‌ داشتن ‌ضروری است. باید برنامه‌ریزان کشوری از آمار آسیب ها مطلع باشند.

انتهای پیام/

R1014132/P1014142/S2,22/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت:

امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری ...بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند ، موجب آرامش شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • مدیریت بازماندگان از تحصیل توسط متولیان مراقبت از آسیب‌های اجتماعی
  • خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جدید
  • آمار آتش‌سوزی میراث جهانی ایران در ۳۰ سال گذشته
  • آمار آتش سوزی میراث جهانی ایران در ۳۰ سال گذشته
  • نیاز ۱۰۰ هزار میلیاردی استان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام