Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با هفته بسیج مردم منطقه لحک شهرستان اسلامشهر به صورت رایگان ویزیت دندانپزشکی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از اسلامشهر خبر ؛ شبکه بهداشت و درمان و بسیج سازندگی شهرستان اسلامشهر در دومین اقدام مشترک خود در دو ماه اخیر با حضور در روستای لحک به 27 نفر از مردم این منطقه ویزیت رایگان دندانپزشکی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار با حضور اکیپ سیار دندانپزشکی متشکل از دندان‌پزشک، دستیار و غیره با کلیه تجهیزات موردنیاز در این منطقه صورت گرفت.

همچنین در اقدامی دیگر بسیج سازندگی شهرستان اسلامشهر با همکاری خیرین 50 بسته سبد کالا شامل مواد غذایی و بهداشتی در مناطق محروم لحک، کرک و سیمون توزیع کردند پیش از این نیز هزار و 500 دست لباس زمستانی میان مردم این مناطق توزیع‌شده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت جهانی پالنگان با جدیت دنبال شود

ایسنا/کردستان استاندار کردستان پالنگان را از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی استان کردستان ذکر کرد و گفت: ثبت جهانی این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید تمام توان را روی این قضیه بگذاریم.

اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز سه‌شنبه (هفتم فروردین) در جلسه بررسی ثبت جهانی روستای پالنگان کامیاران که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: ثبت جهانی پالنگان موضوع بسیار مهمی است که در حال حاضر نیز پرونده این روستا در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی تاکنون در روستای پالنگان صورت گرفته است، افزود: همه ما باید تمام تلاشمان را انجام دهیم و با جدیت از حق استان دفاع کنیم تا بتوانیم این روستا را در سال‌جاری به ثبت جهانی برسانیم.

استاندار کردستان ادامه داد: کارهای کوتاه مدتی که لازم است در این منطقه انجام شود ظرف یک ماه آینده باید با سرعت برنامه‌ریزی شود و مدیران با همکاری یکدیگر در این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه اقدامات بلندمدت هم باید در آینده در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: نحوه طراحی‌ها در روستای پالنگان امری بسیار مهم است و باید خلاقیت و سلیقه لازم را در این مورد به‌کار گرفت.

وی ضمن تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در پالنگان، تصریح کرد: از ظرفیت گروه‌های هنر و معماری دانشکده معماری دانشگاه کردستان نیز برای طراحی‌های منطقه پالنگان استفاده شود.

استاندار کردستان گفت: پالنگان با توجه به ظرفیت‌های آبی که دارد به یک قطب اقتصادی تبدیل شده است و مردم منطقه از محل شیلات آن می‌توانند درآمد خود را کسب کنند.

زارعی‌کوشا خواستار ساماندهی دکه‌ها و ایجاد نظم و هماهنگی بیشتر در این روستا شد و ادامه داد: باید همه مردم پالنگان از محل توسعه گردشگری در این روستا، منتفع شوند و بتوانند درآمد لازم را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم پالنگان روحیه مشارکتی دارند، اضافه کرد: می‌توان از همین روحیه مشارکتی مردم برای رفع نقایص روستا بهره برد و مشکلاتی همچون نبود سرویس بهداشتی را نیز در این منطقه برطرف کرد.

استاندار کردستان برگزاری هرچه سریع‌تر مراسم هزار دف را نیز در روستای پالنگان خواستار شد و گفت: به عنوان یک پیشنهاد اگر توان اجرایی آن وجود داشته باشد، می‌توان این مراسم را هم‌زمان با عید فطر در این روستا برگزار کرد و ما شاهد اولین رویداد فرهنگی سال‌جاری استان کردستان باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شگفتانه‌های تاریخی کجاست؟
  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • افزایش سرعت وزش باد در منطقه سیستان
  • سرعت باد در منطقه سیستان افزایش می‌یابد
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • ثبت جهانی پالنگان با جدیت دنبال شود