Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه نانوایان تهران قیمت و وزن جدید انواع نان سنتی را امروز و با ۳ روز تأخیر، به نانوایی‌های تهران ابلاغ کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اتحادیه نان نانوایان تهران، نرخ مصوب انواع نان سنتی تهران را امروز 4 آذر ماه 96 ( با سه روز تاخیر) برای اجرای از تاریخ 1396/9/1  طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است که بر اساس توافق صورت گرفته میان اتاق اصناف تهران و اتحادیه نان سنتی تهران و اجرای  دستورالعمل کارگروه آرد و نان استان تهران کلیه واحدهای صنفی نانوایی تهران مکلف به رعایت موارد زیر هستند:

1- ارائه نان با کیفیت مطلوب

2- اجرای نرخنامه مصوب کارگروه آرد و نان استان تهران

3- ارائه نان کنجدی بنا به درخواست مشتری بریا انواع نان سنتی بلامانع می‌باشد.

4- ارائه نان با وزن چانه بیشتر بنا به درخواست مشتری بریا انواع نان سنتی با رعایت قیمت مصوب بلامانع می‌باشد.

5- با توجه به چانه‌گیری خمیر نان توسط نیروی انسانی و احتمال بروز خطا، وزن‌ چانه‌های خمیر نان با 2%-+ بلامانع می‌باشد.

نرخ مصوب انواع نان سنتی

ردیف نوع نان وزن چانه خمیر با گرم 2%+- قیمت نان به ریال 1 بربری 510 7475 2 تافتون سنتی 230 2600 3 لواش و تافتون گردان 140 2415 4 سنگک 560 9200

تلفن رسیدگی به شکایات:

1- تلفن 124 به صورت شبانه‌روزی

2- اتحادیه نانوایان تهران 77503313 (ساعت تماس 8 الی 14)

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403

شرکت کرمان موتور قصد دارد پیکاپ کی ام سی تی ۸، سدان جک جی ۴ و شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را به‌شکل نقد و اقساط از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه کند.

  شرایط فروش اقساطی KMC T8

کرمان موتور در این طرح پیکاپ جک تی ۸ را در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۸۴۷ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

  شرایط فروش اقساطی جک J4

در این طرح سدان چینی جک جی ۴ را نیز با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه برای خرید این خودرو اقدام کنند. این خودرو نیز با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسد.

  شرایط فروش اقساطی بک X3

کرمان موتور شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را نیز در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه، این خودرو را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳