Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: یادواره شهدای مسجد آیت‌الله شفیعی اهواز با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و سردار مرتضی قربانی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

یادواره شهدای مسجد آیت‌الله شفیعی اهواز با حضور آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و سردار مرتضی قربانی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدرضا شفیعی دبیر یادواره شهدای مسجد آیت‌الله شفیعی اهواز در این مراسم با تبریک هفته بسیج و پیروزی سپاهیان اسلام اظهار کرد: انشاءالله نابودی قریب ‌الوقوع رژیم صهیونیستی که از سوی مقام معظم رهبری پیش‌بینی شده است را شاهد باشیم.

 

وی با بیان اینکه سوابق این مسجد قبل و بعد از پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس بسیار درخشان است، افزود: جوانان متعهد و ارزشی این مسجد سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تحت اشراف آیت‌الله شفیعی فعالیت‌های انقلابی و مبارزاتی و مطالعاتی و علمی داشتند.

 

شفیعی خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی هم این مسجد محل حضور رزمندگان و بسیجیانی بود که از سراسر کشور برای حضور در جبهه‌ها به خوزستان آمده بودند.

 

وی اذعان داشت: چهل و یک جوان از اعضای این مسجد در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند و امروز این یادواره ادای دینی به آنها به شمار می‌رود.

 

گفتنی است در این مراسم از کتاب «لاله‌های شیدایی» یادنامه شهدای مسجد آیت‌الله شفیعی در دوران دفاع مقدس رونمایی شد.

 

کتاب لاله‌های شیدایی با مقدمه آیت‌الله شفیعی و به کوشش عباس اسلامی‌پور تدوین و تألیف شده که شامل سه بخش همچون مسجد شفیعی در گذر روزگار، نگاهی بر زندگی چهل و یک شهید این مسجد و آلبوم خاطرات شامل عکس‌های قدیمی از اعضای مسجد از سال ۵۹ تا جنگ تحمیلی است.

پایان پیام/472

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود