Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@23:30:24 GMT

دستگیری شرور عربده‌کش کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۳۱۸۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسین براری گفت: روز گذشته در پی گزارش مردمی مبنی بر یک مورد ایجاد مزاحمت و تخریب در شهرک حافظیه، گروهی به سرپرستی رییس کلانتری 20 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: فرد شرور که در حال عربده کشی و تخریب درب منازل و خودروهای پارک شده بود، با حضور مقتدرانه پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم دستگیر شده از اشرار سابقه دار است، یادآور شد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب راهی زندان شد.

سرهنگ براری با بیان اینکه اقدام قاطع پلیس در برخورد با این شرور تقدیر و تشکر اهالی محل را به دنبال داشت، تاکید کرد: پلیس این شهرستان هرگز در برابر شرارت و گردنکشی کوتاه نخواهد آمد و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی اظهار کرد: ۱۱ اردیبهشت سال جاری در پی وقوع نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان خرمشهر قتل یک نفر شد، دستگیری قاتل و عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی توانستند قاتل و هفت نفر از عاملان درگیری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به کشف سلاح شکاری به کار رفته در قتل از مخفیگاه قاتل، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

کد خبر 6099432

دیگر خبرها

  • قتل در کرمانشاه؛ دستگیری در شهر قدس
  • دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه