Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در محور مواصلاتی روانسر روزانه ۶۰۰ محموله از کمک های مردمی با اسکورت پلیس راهی مناطق زلزله زده می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در بازدید از شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی عنوان کرد: نیروی انتظامی امنیت کامل را در مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی برقرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلانتری ها و پاسگاه ها سطح حوزه به همراه نیروهای کمکی اعزامی به مناطق زلزله زده به منظور تامین امنیت این مناطق در آماده باش هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: از مسیر شهرستان روانسر به عنوان دروازه اورامانات روزانه حدود ۶۰۰ محموله کمک های مردمی عبور می کنند و نیروی انتظامی امنیت لازم برای آنها را فراهم می کند.

سردار امان اللهی یادآور شد: نیروی انتظامی با قدرت در کنار زلزله زده ها خواهد ایستاد و نظم و امنیت لازم را برای آنان رقم خواهد زد.

وی تاکید کرد: با تلاش مثال زدنی نیروی انتظامی کار امدادرسانی در شهرستان ثلاث باباجانی مانند دیگر نقاط حادثه دیده با امنیت کامل در حال انجام است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر