Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کمتر از چهار ساعت به آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جم باقی است، ظرفیت سکوهای ورزشگاه میزبان در حال تکمیل شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز یکی از حساس ترین بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر به میزبانی شهر جم برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های اول  و دوم جدول به مصاف هم می‌روند. دیداری که نتیجه آن در تعیین قهرمان نیم فصل هم تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین باری است که تیم پرسپولیس در شهر جم به میدان می‌رود و مسئولین این باشگاه نخستین میزبانی از این تیم را تجربه می‌کنند. دیداری که پیش‌بینی می‌شد با استقابل بی‌نظیری از سوی هواداران فوتبال در این شهر مواجه باشد.

گزارشات رسیده از شهر جم حکایت از آن دارد که مسئولین برگزاری این بازی در مواجه با استقبال هواداران ناچار به گشودن درهای ورزشگاه از اولین ساعات اداری امروز شدند تا هواداران از حدود ساعت ۸ صبح رفته رفته در ورزشگاه مستقر شوند.

قبل از رسیدن به ظهر جایگاهی که به هواداران پرسپولیس اختصاص داده شده بود کاملا پر شد و تعداد زیادی از هواداران تیم میزبان هم با پوشش‌های زرد رنگ بخش اعظمی از ورزشگاه را اشغال کردند.

پیش‌بینی می‌شود تا ساعاتی آینده تمام ظرفیت‌های این ورزشگاه تکمیل شده و سکوها به طور کامل به اشغال هواداران در آید.

دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جم در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ در شهر جم برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!