Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دستورکار هفتگی جلسات علنی مجلس اعلام شد که بر این اساس رئیس بانک مرکزی در مورد مسائل و مشکلات مربوط به برخی از موسسات مالی و اعتباری قبل از ورود به دستور به نمایندگان گزارش می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دستورکار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی، از یکشنبه ۵ تا چهارشنبه ٨ آذزماه اعلام شد، که به شرح زیر است:

1- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی درباره لایحه حفاظت و بهره‌برداری از منابع ژنتیکی اعاده شده از شورای محترم نگهبان

2- گزارش کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی (در اجرای) ماده 104 آیین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

)

3- گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی (در اجرای ماده 104 آیین‌نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور کار قرار گرفت.)

4- گزارش شور دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح الحاق موادی به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی (در اجرای ماده 104 آیین‌نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور کار قرار گرفت.)

5- گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد رد طرح دهیاری‌ها (در اجرای ماده 149 آیین‌نامه و تقاضای بیش از 15 نفر از طراحان و همچنین در اجرای ماده 104 آیین‌نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور کار قرار گرفت.)

6- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی

7- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه حفاظت از خاک

8- گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور

9- گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در م ورد لایحه به هزینه قطعی نمودن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک.

10- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح استفساریه ماده 36 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور .

11- گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه اندازه‌شناسی آسیا – اقیانوسیه.

12- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و دوک نشین اعظم لوکزامبورگ

13- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری و کمک متقابل اداری در موضوعات گمرکی بین گمرک جمهوری اسلامی ایران و اداره کل گمرک جمهوری سوسیالیستی ویتنام.

14- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق.

15- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فنلاند در مورد کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی .

16- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح بند 3 ماده 2 قانون مالیات‌های مستقیم مصوب 1366 با اصلاحات بعدی آن.

موارد ذیل نیز در دستور هفته جاری قرار دارد:

1- گزارش رئیس کل محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل و مشکلات مربوط به برخی از موسسات مالی و اعتباری در اجرای بند (8) ماده (24) آیین‌نامه داخلی مجلس قبل از ورود به دستور انجام می‌شود.

2- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در اجرای تبصره (1) ماده (49) آیین‌نامه داخلی مجلس

3- گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد استنکاف دولت از اجرای قانون تشکیل ازدواج جوانان (در اجرای ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ارجاع از جلسه علنی)

4-بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی در اجرای ماده 44آیین‌نامه داخلی مجلس

انتخاب ناظرین در مجامع و شوراها مطابق فهرست ذیل:

عنوان: انتخاب دو نفر از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با رأی مجلس به عنوان ناظر در شورای معادن در هر استان.

در اجرای جزء (1) بند (الف) ماده (43) قانون برنامه ششم توسعه مصوب ١٣٩۵/١٢/٢١  

پایان پیام/50

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه ریزی‌هایی در موضوع ایمنی خودرو‌ها صورت گرفته تا شرایط تست‌های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودرو‌ها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: بر اساس تکلیف کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به ازای تولید خودرو‌های جدید و یا واردات خودر، اسقاط خودرو‌های فرسوده نیز باید اجرا شود.

دیگر خبرها

  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس