Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نجفی با حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ایسنا، با حکمی از سوی محمد شریعتمداری، صادق نجفی به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد تا سومین معاونت این وزارتخانه پس از حضور شریعتمداری به عنوان وزیر دستخوش تغییر مدیریتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی یزدانی – مدیرعامل سابق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران – بود که از اسفندماه سال ۱۳۹۴ جایگزین محمدعلی سیدابریشمی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان شد.

صادق نجفی سابقه مدیرعاملی منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس و نیز شهرداری تبریز را در کارنامه دارد.

true برچسب ها : صنایع کوچک محمد شریعتمداری صادق نجفی شهرک های صنعتی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز چهارشنبه در مراسم محوری گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس افزود: وعده صادق دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی بود و تنبیه توسط ملت ایران در پی حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان محسوب می‌شود که چقدر دقیق برنامه ریزی شد.

وی گفت: بعد از این عملیات نگاه به ملت ایران و نظام اسلامی ارتقا پیدا کرد که این موضوع را یافته‌ها و پژوهش‌های تحقیقاتی موسسات مطالعات راهبردی نشان می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در واقع عملیات وعده صادق میخی بر تابوت صهیونیست‌ها بود که پیامد‌های آن در آینده برای مسلمانان غرورآفرین و برای صهیونیست‌ها سهمگین است.

وی با اشاره به اینکه در سایه تفکرات صهیونیستی، مردم مظلوم و بی دفاع غزه بیش از ۶ ماه است که مقاومت می‌کنند گفت: رزمندگان سلاح و تجهیزات دارند، اما مردم مورد هجمه هستند که بی سلاح و در سخت‌ترین شرایط مقاومت می‌کنند، اما یک نفر اعلام نارضایتی نکرده است.

گسترش فرهنگ جهاد و مقاومت در جهان 

سردار سلیمانی گفت:، چون مردم فلسطین به فرهنگ امام حسین (ع) تاسی کرده و این فرهنگ را از ملت ایران آموخته‌اند که از انقلاب اسلامی جوشید و در سطح جهان گسترش یافت.

وی اضافه کرد: اسرائیل در برابر پاسخ ایران، حداکثر توان و ظرفیت را در قالب ۱۰ کشور به میدان آورد که البته اینها از چشم ناظران بین المللی دور نمانده است و سنت الهی قاعده‌هایی داشته که ملت ایران به آن اعتماد دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تاکنون جنگ‌های بسیار دردناکی در جهان شکل گرفته و کشتار مسلمانان پیامد تمدن منحرف شده از مسیر الهی بوده که پایان این دوران فرارسیده، چون سنت الهی است.

وی با تاکید بر اینکه شروع پایان این دوران با پیروزی انقلاب اسلامی همراه بود گفت: خداوند انقلاب اسلامی را به پرچمداری امام راحل به پیروزی رساند تا زمینه اضمحلال این ستم‌ها فراهم شود.

سردار سلیمانی افزود: از همین مسجد شکر صحرای طبس و از زبان مردم ولایتمدار استان‌های خراسان جنوبی و یزد و مردم شهرستان طبس اعلام می‌کنیم که ملت‌ها امیدوار باشند به این مسیر و آن نگاهی که به ملت ایران و رهبر حکیم و فرزانه دوخته‌اند قطعا به نتیجه مورد انتظار خواهند رسید.

ملت ایران در مسیر عزت و تمدن سازی است

وی اظهار کرد: ملت ایران در مسیر بازیابی عزت از دست رفته خود قرار گرفته و در مسیر دولت سازی و تمدن سازی الگوی خود را تکمیل کرده تا در کنار ملت‌های مسلمان قرار گیرد و تمدن اسلامی شکل بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمدن اسلامی برخلاف تمدن غرب در خدمت همه دولت‌ها و ملت‌های دنیا خواهد بود، چون ویژگی اسلام این است.

وی اضافه کرد: رشد و توسعه اسلام و تشیع در جهان ناشی از این است که دنیا می‌بیند ملتی در این مسیر قرار گرفته، اما صهیونیست‌ها نه ملت هستند نه دولت، چون سرزمینی ندارند و قدرت اطلاعاتی و امنیتی، آنها را گرد هم آورده، اما در مسیر فروپاشی قرار گرفته است.

سردار سلیمانی گفت: واقعه طبس، شهادت محمد منتظر قائم، شهدای جبهه مقاومت و همه پیروزی‌های ملت مسلمان پیام مهم داشته و این است که عظمت مسیر حق بزرگ‌تر از آن بوده که در ذهن‌ها شکل گرفته، چون آرایش جدید جهان اسلام قدرت زیادی دارد که باید غرب آن را باور کند و و آمریکا دست از جنایت‌های خود بردارد.

هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان کشور عبور کند

وی افزود: ملت ایران افتخار دارد سرزمین خود را از دخالت آمریکا مصون نگه داشته و هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان کشور عبور کند در صورتی که برخی کشور‌های منطقه حریم هوایی خود را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند و مشابه وضعیت کشور ما در دوران شاه است چرا که مستشاران آمریکایی بر ملت سلطه داشتند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی بیرون انداخته شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دنیا به صورت عمیق این مساله را تحلیل و تحسین می‌کند، چون ملت ایران و انقلاب اسلامی در برابر هر توطئه‌ای پیروز شد و نمونه آن حادثه پنجم اردیبهشت در صحرای طبس است، پنجم اردیبهشت روز بزرگی در تاریخ ملت ایران بوده و این رویداد بزرگ مربوط به انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه پیام‌های با عظمتی در این رویداد نهفته است که برای ملت ایران درس‌های بزرگی دارد گفت: آن روز یک وعده صادق الهی بود چرا که در قرآن مجید می‌فرماید سوء ظن به وعده خداوند نداشته باشید.

بنیان آمریکا و اسرائیل بر قتل عام است

سردار سلیمانی بیان کرد: آمریکا ۲۵۰ سال سابقه تاریخ دارد، اما بیش از ۶ میلیون نفر در جنگ‌های داخلی آمریکایی‌ها کشته شدند تا این سرزمین را تصرف کنند، همانطور که رژیم صهیونیستی با اشغالگری و وحشی گری مردم مظلوم فلسطین را قتل عام می‌کند.

وی با بیان اینکه فتنه اسرائیل از سال ۱۹۱۷ آغاز شد و تا زمان عملیات طوفان الاقصی بیش از ۶۵ مورد صهیونیست‌ها مسلمانان فلسطین را قتل عام کردند گفت: شکل‌گیری آمریکا نیز چنین بنیانی دارد و نقطه نامشروعی براساس خونریزی تاریخ این کشور را شکل داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: غرب با مسلط شدن قدرت کارشناسی و علمی دنیا را تحت سیطره قرار داده و ۲۴۰ سال است که آمریکایی‌ها در حال جنگ هستند.

وی با اشاره به تصویب ۹۷ میلیارد دلار در کنگره آمریکا برای جنگ رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان گفت: دنیا را باید بیدار کرد و این کار ملت ایران است، چون جلوی متجاوزان ایستاد، آمریکا چندین بار به عراق حمله کرد حتی حاکم هم برای این کشور گذاشتند، اما مجاهدت مردم عراق و رزمندگان جبهه مقاومت نقشه‌های آنها را از بین برد.

جلوگیری از دستیابی کشور‌ها به توان نظامی

سردار سلیمانی افزود: آمریکایی‌ها ۲۰ سال افغانستان را اشغال کردند که هیچ توجیهی نداشت و مردم را قتل عام کردند در ویتنام نیز همین روش را در پیش گرفتند همچنین در سوریه پایگاه زدند و در گوشه گوشه دنیا حضور دارند تا کشور‌ها را از دستیابی به توان نظامی باز دارند.

وی با تاکید بر اینکه اگر آمریکا کنار صهیونیست نبود، اسرائیل طی ۲۴ ساعت از هم می‌پاشید گفت: نشانه‌های بیداری در مردم آمریکا دیده می‌شود ولی کافی نیست، زیرا رئیس جمهور آنها علنا در رسانه‌ها ملت‌های بزرگ دنیا را تهدید می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: همه بانک‌ها، رسانه‌های بزرگ، تجارت آمریکا و صنایع جنگی را صهیونیست‌ها در اختیار دارند به طوری که بودجه نظامی آمریکا بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار است به همین دلیل اعتبار نظامی ۱۰ کشور بزرگ را در یک سال برای یک جنگ تصویب می‌کنند.

وی تاکید کرد: آمریکا را باید شناخت و در این زمینه نیاز است مطالعات عمیق انجام شود، چون هدف آمریکا سلطه گری و تسلط بر جهان است تا در خدمت صهیونیست‌ها باشد.

سردار سلیمانی گفت: نیروی شکل دهنده احزاب سیاسی، علم و فناوری و صاحب تمام قدرت اقتصادی صهیونیست‌ها هستند لذا اسرائیل همچون یک غده سرطانی جنایت می‌کند و از او حمایت می‌شود.

معجزه الهی پیروزی بزرگی را نصیب ملت ایران کرد

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته و افتخارات زیادی آفریده است افزود: این معجزه الهی پیروزی بزرگی را نصیب ملت ایران کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکست عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس اظهار کرد: در این عملیات از توان قوی‌ترین فرمانده نظامی آمریکا استفاده و نظامیان زبده‌ای انتخاب شد، سخت‌ترین آموزش‌ها، پیشرفته‌ترین تجهیزات و دقیق‌ترین برنامه ریزی عملیاتی را با فعال شدن شبکه جاسوسی در کشور‌های منطقه هماهنگ کرده بودند.

وی بیان کرد:، اما پیروزی را خداوند نصیب ملت ایران کرد و شن‌ها مامور خدا بودند تا ارتش متجاوز و نیروی ستمگر را شکست دهند و می‌توانست صدمه‌ای به ملت ایران باشد.

سردار سلیمانی گفت: شبکه نفوذ داخلی لیبرال‌ها بودند که هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران و دفاع مقدس را رقم زدند و اینها همه به خاطر نقشه‌های آمریکا بود.

وی با اشاره به اینکه شروع توطئه‌های آمریکا از کودتای ۲۸ مرداد بود که در کنار صهیونیست‌ها قرار گرفتند افزود: آمریکا در جنگ تحمیلی علیه ایران مستقیم در کنار صدام قرار گرفت، به سکو‌های نفتی حمله و هواپیمای مسافربری را ساقط کردند لذا فهرست عجیب و غریب از جنایت‌ها را رقم زدند.

چهل و چهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس امروز - چهارشنبه - با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون استاندار خراسان جنوبی، امام جمعه و فرماندار ویژه طبس، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و قشر‌های مختلف مردم در محل این واقعه (مسجد شکر طبس) برگزار شد.

مسجد شکر طبس به اینترنت پرسرعت مجهز شد

افتتاح سایت اینترنت همراه در محوطه مسجد شکر، اجرای سرود، خاطره گویی و روایت گری شاهدان عینی واقعه صحرای طبس، سخنرانی همسر شهید محمد منتظر قائم و رونمایی از ۵۰ پوستر طراحی شده در رویداد ملی افول ابرهه از برنامه‌های این مراسم بود.

سایت اینترنت همراه (نسل چهارم) نیز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان در محوطه مسجد شکر طبس به بهره برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت واقعه صحرای طبس و حضور مسافران و گردشگرانی که طی سال در این محل و مسجد شکر حضور می‌یابند، برقراری اینترنت پرسرعت از اهمیت زیادی برخوردار است که امروز محقق شد.

مصطفی بهی افزود: ۳۵ میلیارد ریال برای تامین اینترنت پرسرعت در این منطقه با پیگیری‌های متعدد از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین و هزینه شده است.

صحرای طبس در فاصله ۱۳۰ کیلومتری محور طبس - یزد قرار دارد و پنجم اردیبهشت هر سال به همین مناسبت مراسمی با حضور مردم و مسوولان در محل مسجد شکر طبس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ ایرانی
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • فعال شدن ۴ بلوک از شهرک خودرو قم