Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان از باز بودن کلیه محورهای اصلی استان خبر داد و گفت: برخی محورهای فرعی استان همچون تویسرکان- گنجنامه درگیر کولاک بودند که مأموران راهداری در حال بازگشایی این محورها هستند.

بابک گردان در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: محور تویسرکان- گنجنامه مسدود نیست و با توجه به کولاک حادث شده در این منطقه مأموران راهداری در حالت آماده‌باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای اصلی استان به صورت عادی در حال انجام است و در هیچ محوری شاهد بارش باران و کولاک نیستیم.

وی ادامه داد: تا نیمه شب گذشته در محور رزن- گرمک و در گردنه آوج شاهد بروز کولاک به صورت نقطه‌ای بودیم که اکنون در این محور نیز کولاک برطرف شده و تردد خودروها به صورت عادی ادامه دارد.

گردان با بیان اینکه کاهش دما و بارش باران تغییری در میزان ترددات خودروها از محورهای مواصلاتی استان نداشت، افزود: بر اساس روند گذشته، در روز جمعه شاهد کاهش تردد خودروها در جاده‌ها بودیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج -چالوس مسدود شد

 

به گزارش تابناک، علی زندی فر گفت: به علت ادامه عملیات نصب توری بر روی سنگ، محور کرج چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.
زندی فر بیان کرد: بر همین اساس تردد از ابتدای میدان امیرکبیر تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.


مدیر کل راهداری البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان