Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهاوند – کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: طی ۳ روز پایانی ماه صفر بیش از ۱۰۰ مراسم عزاداری در شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش امتداد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، حبیب سلگی گفت: طی ۳ روز پایانی ماه صفر که مصادف با سالروز رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) است به همت تبلیغات اسلامی و با همکاری مسئولان هیئات مذهبی شهرستان نهاوند مراسم عزاداری توسط مسئولان و فعالان هیئات مذهبی و عموم مردم در سطح شهرها و روستاها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال با برگزاری جلسات برنامه ریزی به همت اداره تبلیغات اسلامی نهاوند، هماهنگی های لازم با مسئولین هیئات و ادارات برای برپایی مراسم و جلسات سخنرانی به صورت گسترده در سطح نهاوند و شهرهای پیرامون و توابع انجام شد.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: با تدابیر انجام شده شاهد برپایی بیش از ۱۰۰ مورد مراسم عزاداری در سطح شهرستان و روستاها بودیم.

true برچسب ها : اداره کل تبلیغات اسلامی همدان حبیب سلگی ماه صفر نهاوند true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب