Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@17:52:23 GMT

ویدئوهای لمسی که روی سیم کارت نصب می شوند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۵۲۸۰

ویدئوهای لمسی که روی سیم کارت نصب می شوند

رکنا:ویدئو پروژکتورهای جیبی تولید شده است که برای مشاهده انواع فیلم ها مناسب است.

تولید انواع ویدئو پروژکتور برای مشاهده انواع فیلم و ویدئو در ابعاد بزرگ و به صورت سینمایی پدیده جدیدی نیست، اما به تازگی مدلی جیبی این محصول با یک نمایشگر لمسی عرضه شده است.

به گزارش نیواطلس، این محصول کوچک به طور بی سیم و بدون نیاز به تجهیزات جانبی و سیم و غیره عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سوئدی سوئیم تولیدکننده این دستگاه یک نمایشگر لمسی به بالای این دستگاه افزوده تا کنترل آن به صورت لمسی و به شیوه ای مشابه با گوشی های هوشمند را ممکن کند.

این تغییر باعث می شود استفاده از این دستگاه کوچک مانند یک گوشی یا تبلت هم ممکن شود و کاربران بتوانند بخشی از یک فیلم را در حین حرکت بر روی نمایشگر کوچک یادشده مشاهده کنند و ادامه آن را در منزل بر روی دیوار ببینند.

نمایشگر لمسی یادشده ۴.۱ اینچی بوده و از دقت ۳۵۸ پیکسل در هر اینچ برخوردار است. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۷.۱ بوده و کاربران قادر به نصب برنامه های مختلف بر روی آن از طریق مراجعه مستقیم به پلی استور گوگل و بدون نیاز به استفاده از موشواره یا صفحه کلید هستند.

دستگاه یادشده مجهز به پردازنده Snapdragon ۶۲۵ و ۱۶ گیگابایت حافظه است و امکان افزودن کارت میکرو اس دی نیز به آن وجود دارد. همچنین دو گیگابایت رم هم برای این ویدئو پروژکتور در نظر گرفته شده است.

دقت تصاویر دیواری این دستگاه ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و امکان نصب سیم کارت نانوی نسل چهارم بر روی آن وجود دارد. باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری، دو بلندگو و بلوتوث ۴.۱ از جمله دیگر امکانات این محصول محسوب می شود که از مارس ۲۰۱۸ به قیمت ۶۰۰ دلار روانه بازار Store می شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مشکل تامین دارو تا بررسی موضوع کارت شهروندی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، از مشکل تامین دارو توسط مسئولان داروخانه‌ها تا بررسی موضوع کارت شهروندی و دو اتفاق جالب در بارندگی لار  را در این بسته خبری ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • (ویدئو) اعتراض رئیس قوه قضائیه به طرح مسدود کردن کارت ملی افراد
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • از مشکل تامین دارو تا بررسی موضوع کارت شهروندی
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • درج نام مادران در کارت‌های ملی فرزندان‌ به کجا رسید؟