Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@09:56:39 GMT

مارادونا و تقاضای حبس برای دختر و همسر سابقش

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۵۳۴۶

مارادونا و تقاضای حبس برای دختر و همسر سابقش

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، از دختر و همسر سابقش به جرم سرقت اموالش شکایت و برای آنها تقاضای حبس کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره فوتبال آرژانتین شکایتی علیه کلاودیا ویلافانه همسر سابقش تنظیم کرده و او را متهم به دزدی 4 میلیون یورویی از اموالش بین سال های 2000 تا 2015 کرده است. در این مدت، خانم ویلافانه مسئول املاک مارادونا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مارادونا دخترش را نیز متهم به کمک به مادرش برای پولشویی کرده و از او نیز شکایت کرده است.

 

 

در حقیقت ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا مدعی شده که دختر مارادونا در اروگوئه حسابی باز کرده که از طریق آن سعی بر پولشویی داشته است. حال مارادونا قصد دارد از همسر و دخترش شکایت کرده و موضوع را با جزئیات پیگیری کند.

 

مارادونا و همسر سابقش 13 سال با یکدیگر زندگی کردند. مشکل اعتیاد باعث شد تا سال 1997، همسر مارادونا درخواست طلاق داد و در سال 2004 این طلاق رسمی شد. هرچند پس از آن، مارادونا و همسر سابقش بارها با یکدیگر دیده شده اند.

آرژانتین مارادونا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، با بیان اینکه می توانیم با زبان خصومت با یکدیگر صحبت نکنیم و با زبان احترام یکدیگر را نقد کنیم، گفت: بپذیریم که مقداری با یکدیگر اختلاف مبانی و فکری داریم و ممکن است جریانی جریان دیگر را قبول نداشته باشد اما این امر نباید موجب توهین به یکدیگر شود.

وی در خصوص صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر انتقاد این عضو شورای شهر کرج از سگ گردانی در پارک ها تصریح کرد: عده ای از مردم از سگ گردانی در پارک ها شکایت دارند زیرا گاهاً شاهد آسیب زدن به کودکان و بزرگسالان توسط سگ ها بوده و هستیم و حتی نمی توان از کنار سگ های زینتی نیز به راحتی عبور کرد، بنابراین از شهردار خواستم این امر در پارکی که محل استفاده عموم است ممنوع شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه اگر شهرداری این کار را جمع نکند، چه کسی مسوول است؟ اظهار کرد: عده ای از افراد اقدام به چرخاندن حیوانات در پارک ها کرده و از این طریق مشکلات زیست محیطی و بهداشتی را برای مردم ایجاد می کنند. اگر در این زمینه اعتراض می کنم به معنای مخالفت با سگ ها نیست، این امر مستلزم شعور اجتماعی و فرهنگ است.

حجت الاسلام سعیدی تصاحب سگ ها و اهلی کردن آنها را اولین نقطه خیانت به این حیوان دانست و در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان بودجه و در سال قبل از آن ۴۰۰ میلیون تومان به جشنواره تئاتر استان اختصاص یافت و امسال نیز بودجه ای بدین منظور در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: کرج اولین شهری است که با ۶۰ مجموعه فرهنگی استان وارد انعقاد تفاهم نامه شده و ۲۱ مجموعه ۲۵ درصد از هزینه های اجرای برنامه های خود را دریافت کرده اند. همچنین کرج اولین شهری است که نقشه مهندسی فرهنگی کشور را به اجرا درآورده است. از دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده می توان به رونمایی از هشت جلد کتاب البرزشناسی در سال گذشته در روز فرهنگی کرج خبر داد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج متولی فرهنگ هر استان را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن دانست و اظهار کرد: شورای دوره ششم شهر کرج ۶ و نیم میلیارد تومان بودجه فرهنگی شهر را به ۱۶۷ میلیارد تومان افزایش داد. در حوزه البرزشناسی و کرج شناسی نیز مرکز البرزپژوهی به همت شهرداری کرج راه اندازی می شود.

کد خبر 6093550

دیگر خبرها

  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏