Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت گردشگری نگین کادوس گفت: در گیلان مجوزی برای فعالیت شرکت‌های خانه‌مسافر صادر نشده است و این مجوز تا ۱۰ روز آینده صادر می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام احمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در ماسال، از فرایند تعیین و تکلیف خانه‌مسافرهای غرب گیلان ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد و اظهار داشت: در گیلان مجوزی برای فعالیت شرکت‌های خانه‌مسافر صادر نشده است و این مجوز در نهایت تا ۱۰ روز آینده صادر و تصمیم‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم تغییر و تحول در حوزه مدیریت خانه‌مسافرهای غرب گیلان تاکید کرد و افزود: تاکنون در رابطه با خانه‌مسافرهای شهرستان‌های ماسال، رضوانشهر و تالش نظارت کافی اعمال نشده است و خانه مسافرها در قبال کسانی که به آن‌ها پروانه داده‌اند پاسخگو نبوده‌اند.

مدیر عامل شرکت گردشگری نگین کادوس به خواسته مسئولان منطقه در رابطه با تغییر و ساماندهی مدیریت خانه‌مسافرها اشاره کرد و گفت: بر اساس رویکردی که نماینده تالش و مسئولان گردشگری استان و شهرستان دارند مقرر شده تا سه شهرستان تالش، رضوانشهر و ماسال از یکدیگر تفکیک و پس از ۲۵ سال فعالیتی که در حوزه ثبت و مناقصه شرکت‌ها دارند به فعالان تخصصی خود واگذار شود.

احمدی همچنین به انتقادات نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در این حوزه اشاره داشت و اظهار کرد: حمایت نماینده تالش و مسئولان گردشگری در راستای مجزا و مدیریت صحیح خانه مسافرها می باشد چون منطقه در گذشته رهاشده بود و در سعی و تلاش هستیم تا خانه مسافرها را ساماندهی کنیم و پرداخت تعرفه‌ها بر اساس مصوبات مسئولان گردشگری باشد و یا انتقاداتی که در این حوزه وجود دارد را رفع اشکال کنیم.

وی افزود: ما منتظریم تا روال قانونی و احکام صادره روند خود را طی کند و پس از تعیین و تکلیف برنامه‌ها، اهداف و کارهای خود را آغاز خواهیم کرد.

“فعال حوزه گردشگری استان گیلان” با تاکید بر اینکه باید تعرفه‌ها بر اساس مصوبات رسمی سازمان میراث تنظیم و از مسافر‌کاشانه‌ها دریافت شود، خاطرنشان کرد: باید تعرفه‌هایی که خانه‌مسافرها در رابطه با آموزش، بیمه و یا سایر خدمات پرداخت می‌کنند بر اساس استانداردهای مصوب باشد.

احمدی با بیان اینکه باید ضعف‌هایی که در گذشته از جمله خدمات آموزشی وجود داشته رفع شود، افزود: دریافت خدمات گردشگری در منطقه غرب گیلان رها شده و مردم در انتظار حمایت پیش و پس از رزرواسیون هستند.

وی با بیان اینکه عدم ارائه خدمات کافی در مناطق ییلاقی انتقاداتی زیادی را برانگیخته، افزود: مسئولان شهرستانی و منطقه دریافته‌اند که باید تغییراتی در حوزه خانه‌مسافرها اعمال شود و مردم شاهد اتفاقاتی خوشایند در آینده نزدیک خواهند بود.

مدیر عامل شرکت گردشگری نگین کادوس با بیان اینکه کمیت و کیفیت مجوز خانه‌مسافرها در آینده با تصمیماتی که مسئولان اتخاذ می‌کنند مضاعف می‌شود، گفت: اینکه یک شرکت به‌صورت متمرکز یک منطقه را در دست بگیرد را به‌ هیچ‌وجه قبول نداریم و اعتراضاتی را نیز داریم و مؤثر نیز هستیم و فکر می‌کنیم این شرایط باید به نفع دریافت‌کنندگان خدمات گردشگری باید تغییر کند.

احمدی به‌ضرورت تخصص در حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: متأسفانه افرادی که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنند مردم‌شناسی نمی‌دانند و آشنا به وضعیت گردشگری نیستند و شرایط اکولوژیک منطقه را نیز نمی‌شناسند.

وی با بیان اینکه گردشگری منحصر به اقامت گردشگران نیست، افزود: باید خدمات گردشگری به بوم‌گردی، خدمات پیش از اقامت و پس‌ از آن، طبیعت‌گردی و سرویس‌دهی مختلف توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان