Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بیگزاده گفت: رییس و کارمندان اداره کل گمرک قشم مبلغ یکصد میلیون ریال به حمایت از هموطنان زلزله زده اختصاص دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلام آباد خبر، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان اسلام آباد غرب گفت: کمک به زلزله زدگان غرب کشور جهاد است وکسانی که با این مصیبت زدگان همدردی و مساعدت می کنند الله تعالی آفت و بلا رااز آنان دفع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بیگزاده با ارائه گزارشی از اختصاص کمک ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریالی کارکنان اداره کل گمرک قشم به مناطق زلزله زدگان غرب کشور خاطر نشان کرد: رییس و کارمندان اداره کل گمرک قشم ضمن عرض تسلیت به خانواده های مصیبت دیده با هدف دستگیری از خانواده های قربانیان و آسیب دیدگان حادثه اندوه بار زلزله غرب کشور مبلغ یکصد میلیون ریال به حمایت از هموطنان زلزله زده اختصاص دادند.

 

وی گفت: این خیرین که از جنوبی ترین نقطه کشور در کنار آب های نیلگون خلیج فارس به سرزمین خود خدمت میکنند با مردم آسیب دیده این مناطق زلزله زده ابراز همدردی نمودند.

 

بیگزاده اظهار داشت با توجه به بازدید میدانی واحصاء نیازمندیهای آسیب دیدگان بیاری خداوند هدایای این عزیزان به مناسبترین شکل بدست زلزله زدگان میرسد.از حس نوع دوستی وانسان دوستی این عزیزان تقدیر وتشکر مینمایم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای هفته، هواشناسی استان هشدار سطح نارنجی بارندگی در خراسان جنوبی اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آماده‌باش ۷ تیم ۳ نفره هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد و افزود: بر این مبنا به مردم در رابطه با حفظ فاصله با حریم رودخانه‌ها و به کشاورزان هشدارهای لازم داده شد.

وی گفت: به دنبال تشدید بارندگی‌ها برخی معابر و منازل روستایی در استان دچار آب‌گرفتگی شدند.

کاوسی تصریح کرد: امدادگران هلال احمر استان از ابتدای هفته به ۳۹ نفر حادثه دیده ناشی از سیل در شهرستان‌های سربیشه، درمیان و زیرکوه امدادرسانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آب‌گرفتگی برخی منازل و معابر در روستاهای استان نیز توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6079508

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • افزایش ۲۴درصدی ارزش صادرات از گمرک جلفا
  • چشم انداز روشن صادرات در خراسان شمالی
  • عوارض گمرکی کالا‌های وارداتی منتشر شد+جدول
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • عوارض ۲۵ قلم کالای وارداتی شامل گوشت و خودرو ابلاغ شد
  • تسریع در روند ترخیص داروها از گمرک/ دپوی سه ماهه سرُم
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • اختصاص پنج هزار میلیارد ریالی مسئولیت اجتماعی نفتی‌ها در شیراز