Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@05:29:40 GMT

مسلمان و فرصت اثبات خود مقابل پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۶۴۷۹

مسلمان و فرصت اثبات خود مقابل پارس جنوبی

پرسپولیس، مسلمان و بازی خارج از خانه. ترکیبی که این فصل، همیشه برای برانکو کارساز بوده است. آخرین بازی مسلمان در ترکیب اصلی پرسپولیس، خاطره خوبی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم برانکو در اهواز، سه گل به استقلال خوزستان زد که محسن مسلمان، پایه گذار همه این گل‌ها بود. پیش از آن هم مسلمان در بازی‌های خارج از خانه لیگ با گسترش و نفت تهران پاس گل داده بود و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی خارج از خانه با الاهلی پاس گل اول تیمش را فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای خوب مسلمان، با نیمکت نشینی در بازی‌های اخیر تمام شد و حالا یک بازی خارج از خانه، دوباره به داد مهندس سرخپوشان رسیده است.
بشار رسن، در بازی قبل مقابل پدیده مصدوم شد و به نظر می‌رسد، شرایط بازی مقابل پارس جنوبی را ندارد. فرشاد احمدزاده هم هنوز آمادگی لازم را پیدا نکرده و استفاده از مسلمان، تنها گزینه برانکو برای بازی مقابل صدرنشین خواهد بود. یک بازی فیکس بودن بشار، مسلمان را برای مدتی طولانی نیمکت نشین کرد و حالا یک نمایش خوب، می‌تواند پایان روزهای حضور او روی نیمکت باشد.
رسن با وجود نمایش قابل قبول در بازی‌های گذشته، هیچ پاس گلی نداده و یک پاس طلایی از مسلمان، می‌تواند دوباره اوضاع را به نفع او عوض کند. به خصوص که در هفته‌های آینده، فرشاد احمدزاده هم به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد و این مسابقه، آخرین فرصت مسلمان برای این است که به برانکو ثابت کند هیچ بازیکنی برای او، نمی‌تواند خلاقیت و موقعیت‌سازی مسلمان را داشته باشد. بازیکنی که بعد از سه هفته نیمکت نشینی، هنوز بیشترین پاس گل را در این فصل لیگ برتر داده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

وی به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6089889 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان