Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@13:50:27 GMT

مرد سال 2017 ؛ از تایید ترامپ تا تکذیب نشریه تایم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۶۵۸۶

مرد سال 2017 ؛ از تایید ترامپ تا تکذیب نشریه تایم

در حالی که رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرده است از نشریه تایم با او تماس گرفته و درباره مرد سال 2017 صحبت کرده‌اند، نشریه تایم این ادعا را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری روسیاالیوم، نشریه تایم اظهارات دونالد ترامپ را که گفته بود این نشریه با او درباره انتخاب مرد سال 2017 صحبت کرده است، رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه در کاربری توییتر خود نوشت: «رئیس‌جمهوری (آمریکا) درباره شیوه انتخاب خود به‌عنوان مرد سال برای دومین‌بار متوالی اظهارات نادرستی مطرح کرده است. این نشریه تا پیش از موعد انتشار نام فرد سال با آن فرد تماسی نمی‌گیرد.»

مرد سال 2017 قرار است 6 دسامبر (15 آذر) از سوی نشریه تایم معرفی شود.

دونالد ترامپ پیشتر در کاربری توییتر خود نوشته بود: «نشریه تایم با من تماس گرفت و به من گفت که احتمالا برای دومین بار به‌عنوان مرد سال انتخاب می‌شوم، ولی من این موضوع را قبول نکردم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته نشریه بیلد اعلام کرد که رالف رانگنیک با بایرن مونیخ به توافق رسیده و می‌خواهد برای فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند.

رانگنیک در حال حاضر تحت قرارداد فدراسیون فوتبال اتریش است و بایرن در صورت توافق نهایی باید بند فسخ قرارداد او را بپردازد.

نشریه معتبر اس‌ان آکتوئل در همین رابطه تایید کرد که رانگنیک به عنوان سرمربی جدید در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ است و جزئیات قرارداد باید مشخص شود.

بر اساس این گزارش انتظار می‌رود که توافق نهایی این هفته صورت بگیرد اما بعید است تا پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید، این خبر اعلام شود.

در همین رابطه فدراسیون فوتبال اتریش حداقل 10 میلیون یورو برای فسخ قرارداد رانگنیک می‌خواهد. قرارداد او تا سال 2026 اعتبار دارد.

این نشریه به نقل از منابع فدراسیون فوتبال اتریش تایید کرد که آن‌ها معتقدند که پرداخت این رقم هیچ مشکلی برای بایرن ایجاد نمی‌کند و آن‌ها آماده پرداخت غرامت هستند. به همین دلیل تیم ملی اتریش جستجو برای سرمربی جدید را آغاز کرده تا پس از یورو گزینه جدیدشان را معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • امروز، پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها
  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل