Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-03-19@10:22:27 GMT

مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان نمونه صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۶۶۶۶

مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان نمونه صنعت نفت

شانا _ گروه عکس: مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان نمونه صنعت نفت صبح امروز (شنبه، چهارم آذرماه) در حیاط ساختمان مرکزی وزارت نفت با حضور مرضیه شاهدایی، قائم مقام وزیر نفت، علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و سرهنگ علیرضا آشوری، فرمانده بسیج اداره‌ها و وزارتخانه‌های تهران بزرگ و محمدعلی فلاح، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!















علی کاردر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران





محمدعلی فلاح، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت




سرهنگ علیرضا آشوری، فرمانده بسیج اداره‌ها و وزارتخانه‌های تهران بزرگ









منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس

فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی در تمام سواحل و جزایر شمال و جنوب کشور روز قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از نیروی دریایی سپاه، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان این نیرو گفت: در چند ماه گذشته یک گروه کوچک از جوانان غیرتمند فلسطینی در مقابل صهیونیست‌های کودک کش ایستادند و هیمنه پوچ آنها را در هم شکستند. طوفان الاقصی سستی خانه عنکبوت را به همگان نشان داد.

وی بیداری امت اسلام را ثمره ۴۵ سال مقاومت دانست و اظهار کرد: بیداری ملت‌های مسلمان ریشه در پیروزی انقلاب اسلامی دارد و طبق وعده الهی تا ازاله شدن این غده سرطانی زمان زیادی باقی نمانده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین خبر داد: در روز قدس امسال یگانهای شناورهای سنگین و سبک بسیج دریایی با سازماندهی مشخص در سراسر سواحل خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر برای نشان دادن انزجار خود در مقابل کشتار کودکان بی گناه و زنان مسلمان و غصب سرزمین فلسطین توسط رژیم سفاک صهیونیستی رژه خواهند رفت.

تنگسیری گفت: تمامی شناورها علاوه بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم فلسطین را به نشانه همبستگی با این ملت مظلوم و ستم دیده بر فراز شناورها به اهتزار در خواهد آورد.

کد خبر 737341

دیگر خبرها

  • «مولدسازی» دستور کار وزارت راه و شهرسازی در ۱۴۰۳/ رشد مثبت ۴.۸ تولید مسکن
  • «مولدسازی» دستور کار وزارت راه و شهرسازی در سال جدید است
  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • «منطقی» صندلی معاونت حمل‌ونقل وزارتخانه را واگذار کرد و مشاور وزیر شد
  • از لایه روبی و ترمیم کانال ها توسط بسیجیان تا بازگشایی جاده ها
  • مدیرکل پیشین درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: سند سلامت روان ۱۰ سال در بند وزارت بهداشت
  • فراخوان طراحی تندیس سی‌و یکمین جشنواره دانشجویان نمونه منتشر شد
  • (عکس) پرورش بزرگ‌ترین بلوبری جهان در استرالیا