Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@15:15:08 GMT

باند جعل چک پول های تقلبی منهدم شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۷۱۱۹

باند جعل چک پول های تقلبی منهدم شد

به گزارش ایسکانیوز،سید علی صالح معاون دادستان و رئیس ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم منطقه ثامن مشهد از شناسایی و دستگیری باند جعل چک پول‌های تقلبی به ارزش ۲ میلیارد ریال با گزارشات واصله از سوی دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم منطقه ثامن مشهد خبر داد.

وی گفت: پس از رسیدن گزارشاتی با عنوان فعالیت باند جعل چک پول‌های تقلبی موضوع جهت کارشناسی با رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان مطرح و پیگیری این موضوع در دستور کار، کارگروه متشکل از دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم منطقه ثامن و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی استان خراسان رضوی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس در ادامه گفت: پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی کارگروه مشترک، پلیس اطلاعات استان سه نفر از اعضای اصلی این باند در مخفیگاهشان در سطح شهر مشهد دستگیر و از این افراد حدود ۲ میلیارد ریال چک پول تقلبی، تعداد ۴ عدد گوشی سرقتی و مقادیری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

گفتنی است این باند به وسیله چک پول‌های تقلبی اقدام به خرید محصولات کشاورزی مخصوصا زعفران از کشاورزان زحمتکش استان می‌کردندکه شناسایی و دستگیر شدند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

902/900

باند جعل چک پول های تقلبی منهدم شد رئیس ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم مشهد سید علی صالح

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: با این پاسخ مقتدرانه و محکم، قدرت ساختگی و خیالی امریکاییان و رژیم صهیونیستی در رسانه‌های غربی نابود شد.

امام جمعه بندرعباس افزود: امروز استکبار جهانی به دریوزگی دچار شده و فهمیده است که اگر به یمن حمله کند پاسخی محکم‌تر دریافت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخشی از سخنان خود به پیمان ابراهیم اشاره کرد وگفت: کشور‌های همسایه برای تامین امنیت با رژیم غاصب صهیونیستی پیمان می‌بندند در حالی که با این پاسخ مقتدارنه سپاه کشورمان فهمیدند صهیونیست هانمی توانند تامین کننده امنیت منطقه باشند.

وی افزود: کشور‌های همسایه باید تجدید نظر کنند و از این پیمان بیرون بیایند.

خطیب جمعه بندرعباس با قدردانی از پاسخ مقتدارنه سپاه پاسداران گفت: وعده صادق بزرگترین عملیات تاریخی علیه استکبار جهانی بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: دستاورد‌های این عملیات بی نظیر و این پاسخ نمایش اقتدار بود و در این عملیات سلاح‌های درجه یک آزمایش نشد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بداند که اگر وقت آن برسد از سلاح‌های درجه یک هم علیه شما استفاده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به عملیات‌های پهپادی در جنگ روسیه و اوکراین افزود: یک ششم این ظرفیت را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) گفت: امام خمینی (ره) با دور اندیشی چند ماه پس از انقلاب اسلامی این فرمان را صادر کردند.

بیشتربخوانید: راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود

وی افزود: حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی بر عهده سپاه پاسداران است که از بطن مردم برخاسته است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز تاسیس حساب ۱۰۰ امام نیز گفت: با راه اندازی این حساب ساخت مسکن محرومان در روستا‌های و مناطق کمتر برخوردار تقویت شد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • جزئیات جدید از انفجارها در آسمان اصفهان/ خبرگزاری مهر: سه ریزپرنده در آسمان اصفهان منهدم شد
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • ۲۱ پهپاد ارتش اوکراین در «بلگورود» روسیه منهدم شدند
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید