Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا - معاون اجرایی تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری طرح رحمت واسعه در ایام سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: 300 تن از خادمان این مکان مقدس جهت عیادت از مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه به مناطق غربی کشور اعزام می شوند.

به گزارش ایرنا، احمد حاجی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: 2 سال است که مسجد جمکران با هدف تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در قالب طرح رحمت واسعه، خادمانی را به استان های مختلف کشور برای عیادت از بیماران و تقدیم هدایای مسجد اعزام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طرح یاد شده امسال نیز در 23 استان، 53 نقطه و 40 شهر کشور بویژه مناطق زلزله زده اجرا خواهد شد.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
در جریان این زلزله 12 هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه به کلی تخریب شد و بیش از 15هزار واحد دیگر نیز آسیب دیده است.
حاجی زاده با بیان این که امسال برای نخستین بار کتاب نیز به اقلام موجود در بسته فرهنگی اهدایی خادمان اضافه شده است، افزود: سرکشی از خانواده های شهیدان مدافعان حرم حضرت زینب(س) از جمله اقدام هایی است که برای نخستین بار در چارچوب طرح یاد شده صورت خواهد گرفت.
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران با اشاره به آیین تجلیل از خیران و بانیان این مکان مقدس افزود: برای نخستین بار کسانی که در طول سالیان متمادی جزو خیران عرصه مهدویت بودند مورد تکریم قرار می گیرند، که 60 درصد آنها از استان های مختلف کشور هستند.
وی به زمان این برنامه اشاره ای نکرد.

** معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز با اشاره به برخی از برنامه های فرهنگی پیش بینی شده برای ایام نهم ربیع الاول افزود: این برنامه ها یکشنبه شب همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در شبستان کربلا مسجد جمکران آغاز می شود و حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران سخنران این برنامه می باشد.
ابراهیم صدوقی، برگزاری همایش منجی موعود با حضور 2 هزار و 500 تن از طلبه ها و دانشجویان داخلی و خارجی با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و جامعه المصطفی العالمیه را از یگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان و طلبه ها و دانشجویان دختر و پسر از جمله برنامه هایی است که برای نخستین بار و با هدف تجدید بیعت و عهد با امام زمان(عج) از ساعت 8:30 روز سه شنبه هفته جاری و مصادف با روز نهم ربیع الاول در صحن جامع امام زمان(عج) مسجد جمکران ترتیب می یابد.
وی با اشاره به اجتماع پنج هزار تن از اعضای کانون های مهدوی دانشجویان کشور در عصر روز نهم ربیع الاول، افزود: این برنامه با آیین پایانی جشنواره دانشجویی عهد که از ایام نیمه شعبان تا کنون به طول انجامیده همزمان است.
وی از گردهمایی بزرگ خادمان افتخاری حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران با عنوان عهد سربازی پس از نماز مغرب و عشا در روز نهم ربیع الاول در صحن جامع امام مهدی(عج) مسجد جمکران خبر داد.
صدوقی گفت: امسال برای دومین سال طی مراسمی با حضور خادمان جمکران و مسئولان شهرداری تهران پرچم این مکان مقدس در برج میلاد تهران به اهتزار درخواهد آمد.
7403/ 1175 خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | آیین رونمایی از تمبر هزار و هفتاد و دومین سال بنای آستان مقدس مسجد جمکران

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | آیین رونمایی از تمبر هزار و هفتاد و دومین سال بنای آستان مقدس مسجد جمکران
  • مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند
  • برنامه‌های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • برنامه های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام مهدی(عج)
  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • برنامه های شبهای قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • روایتی از ساخت مسجدی که پس از ۱۰۷۲ سال میعادگاه منتظران ظهور است
  •  حال و هوای نوروزی زائران در مسجد مقدس جمکران
  • مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد