Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@07:03:10 GMT

طرح فیبر نوری FTTH در شهرستان جم اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۸۱۰۴

طرح فیبر نوری FTTH در شهرستان جم اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر با اشاره به اجرای شبکه فیبرنوری در استان بوشهر گفت: برای اجرای طرح فیبر نوری FTTH در شهرستان جم به زودی پیمانکار انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، حمید رضا بحرانی ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان جم با بیان اینکه در زمان برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر میزان تماس از آنتن‌های مخابراتی در جم چند برابر می‌شود اظهار داشت: تمهیدات لازم برای رفع مشکل اندیشیده شده و آنتن‌های محدوده ورزشگاه تختی جم تقویت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رفع مشکلات مخابراتی روستاها را خارج از توان مخابرات دانست و خاطر نشان کرد: تبدیل تلفن‌های جی. اس. ام روستایی به کابلی از حوزه اختیارات مخابرات خارج است و در حوزه اختیارات وزارت ارتباطات قرار دارد.

مدیر عامل مخابرات استان بوشهر از راه اندازی ارتباط رادیویی پشتیبان در شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: در صورت ایجاد مشکل در فیبر نوری، ارتباطات تلفنی شهرستان جم قطع نمی‌شود.

بحرانی به اجرای پروژه FTTH در شهر جم اشاره کرد و گفت: مراحل نهایی پروژه در حال انجام است و به زودی پیمانکار انتخاب می‌شود.

مدیر عامل مخابرات گفت: این پروژه فقط در چند شهر کلان کشور انجام شده و با اجرای آن در جم فیبر نوری به در تمام منازل می‌رسد

فرماندار جم با تاکید بر توجه به زیرساخت مخابراتی در شهرستان جم اظهار کرد: زیر ساخت‌های مخابراتی شهرستان جم به خصوص در حوزه‌های روستایی ضعیف است و باید این زیر ساخت‌ها تقویت شود.

فتح الله نوروزی با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های خوب رئیس مخابرات شهرستان جم اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه توسعه تلفن ثابت در شهر جم و توسعه اینترنت در شهرها و روستاها انجام شده اما هنوز در عرصه آنتن دهی همراه اول و تلفن ثابت در روستاها با مشکلات جدی مواجه هستیم.

نوروزی با اشاره به قطع ارتباطات شهرستان جم در بارندگی‌های سال گذشته تاکید کرد: فیبر نوری شهرستان جم که در محور سیراف به جم و خارج از محدوده شهرستان قرار دارد به شدت آسیب پذیر است و بارندگی شدید می‌تواند منجر به قطعی آن شود که لازم است تدابیر پشتیبان برای خدمات دهی به مردم اتخاذ شود.

وی، با اشاره به ایجاد اختلال در ارتباطات تلفن‌های همراه هنگام برگزاری بازی‌های لیگ برتر، خواهان رفع مشکل شد.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پوشش فیبر نوری شهر مشهد تا پایان سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمیدرضا اعرابی معاون پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن برگزاری نشست صمیمی با کارکنان منطقه شمال شرق و بازدید از مراکز مانیتورینگ ارتباطی و رادیویی و تاکید بر توسعه سامانه‌های ارزیابی شاخص‌های کیفی شبکه به‌منظور نظارت هوشمند بر خدمات اپراتورهای ارتباطی، از پیشرفت پروژه فیبر نوری شهر مقدس مشهد نیز بازدید کردند..

وی گفت: اپراتورهای شاتل، صبانت، های وب، پیشگامان، آسیاتک و شرکت مخابرات ایران، اجرای پروژه فیبر نوری مشهد را برعهده دارند. وی خاطرنشان کرد: پوشش فیبر نوری ۲ منطقه ۹ و ۱۱ از ۱۲ منطقه شهرداری شهر مشهد به پایان رسیده است و تاکنون حدود ۶۵۰۰ مشترک از سرویس پرسرعت و پهن باند فیبر نوری استفاده می‌کنند.

به گفته این مدیر رگولاتوری، قرارداد حفاری و داکت‌گذاری در مابقی مناطق شهرداری مشهد هم امضا شده و با سرعت در حال انجام است.

اعرابی اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام شهر مشهد دارای پوشش فیبر نوری شود و شهروندان این شهر بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

در این بازدید وی بر مواردی به‌منظور ارزیابی کیفیت سرعت و پایداری شبکه مبتنی بر فیبرنوری از طریق سامانه‌های برخط، نظارت دقیق و منطبق بر دستورالعمل‌های ابلاغی و ارزیابی قابلیت اتصال مشترکین و ایجاد دفاتر پشتیبانی فنی و ارائه خدمات به مشترکین محترم را در نقاط مختلف کلان‌شهری چون مشهد تاکید داشت.

کد خبر 6076826 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • امسال، سال طلایی طرح فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • ۱۴۰۳، سال طلایی پروژه فیبر نوری
  • امسال سال طلایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهاست
  • ۱۶ کیلومتر فیبرنوری در گناوه اجرا شد
  • طرح فیبر نوری در خوزستان اجرا می‌شود
  • طرح فیبر نوری برای افزایش سرعت و ظرفیت در استان خوزستان اجرا می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری شهرستان گلوگاه در استان مازندران
  • تأمین آب پایدار مهمترین مطالبه مردم سرولایت
  • تکمیل پوشش فیبر نوری شهر مشهد تا پایان سال ۱۴۰۳
  • ساختمان های کشور به فیبر نوری تجهیز می شود