Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@14:11:34 GMT

رفع ممنوع الکاری سحر قریشی با سریال تازه +تصویر

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۸۱۲۸

رفع ممنوع الکاری سحر قریشی با سریال تازه +تصویر

خرداد: از هفته گذشته تصویربرداری سریال جدید محمدرضا ورزی آغاز شده است.

به گزارش خرداد از عصرخبر، بنابر شنیده ها، این بار علاوه بر حسام نواب صفوی، محمدرضا شریفی نیا و یوسف صیادی که بازیگران همیشگی همه فیلم های محمدرضا ورزی، سحر قریشی هم در این سریال بازی خواهد کرد.

بازی سحر قریشی در سریال محمدرضا ورزی که با موضوع تکراری دوران مشروطه ساخته می شود، در حالی است که سحر قریشی از سال 90 تاکنون در صدا و سیما ممنوع الفعالیت بوده و مشخص نیست که این مشکل وی رفع شده است یا نه!

سریال جدید محمدرضا ورزی درباره ستارخان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عمده سریال محمدرضا ورزی مانند تبریز در مه، سال‌های مشروطه، پدر خوانده، عمارت فرنگی و معمای شاه درباره دوران مشروطه و پهلوی می باشد.

برچسب ها: رفع ممنوع الکاری ، سحر قریشی ، سریال تازه

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم معجزه عشق به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا ممتاز محصول سال 1401 است. فردی دفتر ازدواج و طلاق دارد و مشاور خانواده هم هست. برادرش در خارج از کشور مجری شبکه‌های ماهواره‌ای شده و همین مسئله برای او مشکلات زیادی فراهم ساخته، به توصیه یکی از دوستانش برای اینکه جو متشنج کمی آرام شود و او کمی از حاشیه دور بماند راهی مسافرت می‌شود و در مسیر با خانم جوانی آشنا می‌شود... . اکبر عبدی، کیمیا بابائیان، الهام حمیدی، میرطاهر مظلومی، محمدرضا سهرابی و پوراندخت مهیمن در این فیلم مقابل دوربین محمد فضیله است و مهدی دهقان این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم کمدی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق