Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:23:10 GMT

پیروزی یک‌نیمه‌ای تراکتورسازی مقابل سپیدرود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۸۴۰۲

پیروزی یک‌نیمه‌ای تراکتورسازی مقابل سپیدرود

نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سپیدرود رشت با برتری دو-یک تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و سپیدرود رشت در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 14 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست این دیدار با برتری دو-یک تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که به دلیل بارش برف و شرایط نامساعد زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به امروز موکول شده بود در دقایق ابتدایی با برتری نسبی تیم مهمان همراه بود اما تنها در دقیقه 11 بازی، فرزاد حاتمی با شوتی سر ضرب از سمت چپ محوطه جریمه سپیدرود دروازه این تیم را باز کرد تا این بازی با برتری تیم میزبان پیگیری شود.

پس از گل حاتمی، تراکتورسازی نبض بازی را در دست گرفت و گل دوم این تیم نیز در دقیقه 20 بازی توسط محمدرضا مهدی زاده با ضربه سر وارد دروازه تیم مهمان شد. ایرانپوریان این موقعیت را برای مدافع پیش‌تاخته تیمش ساخته و پرداخته کرد.

پس از گل تراکتورسازی، تیم مهمان موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت اما مهاجمان این تیم در استفاده از موقعیت‌های پیش آمده ناکام بودند تا اینکه حسین ابراهیمی در دقیقه 39، یکی از گل‌های خورده سپیدرود را از روی نقطه پنالتی جبران کرد. در دقایق پایانی نیمه نخست نیز تراکتورسازی در چند صحنه متوالی می‌توانست به گل سوم برسد اما تیرک دروازه و آمادگی صادقی مانع از فروپاشی مجدد دروازه سپیدرود شد تا نیمه نخست این دیدار با برتری دو-یک تیم میزبان به پایان برسد.

انتهای پیام/

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی به دیدار سوم برابر کویت رسیده بود که صعودش با رقم زدن دو پیروزی متوالی مقابل افغانستان و بحرین قطعی شده بود.
با این حال دریافت یک گل در افتتاحیه مقابل افغانستان و سپس 3 گل در مصاف با بحرین حسابی اهالی فوتسال و علاقمندان به این رشته را نگران کرده بود و تیم وحید شمسایی را به همین دلیل مورد انتقاد قرار می‌دادند.

ویدئو: 330709

در دیدار سوم اما تیم ملی با ارائه یک نمایش مقتدرانه و منسجم علاوه بر ثبت سومین پیروزی پیاپی و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی موفق شد دروازه‌اش را هم بسته نگه دارد تا حالا امیدواری بیشتری نسبت به تیم وحید شمسایی در میان جامعه فوتسال ایجاد شده باشد.
شمسایی در دو بازی ابتدایی به باقر محمدی بازی داد، اما در مصاف سوم این فرصت به سعید مومنی داده شد و او در طول مسابقه بارها با کمک مدافعین تیم از گلزنی مهاجمین کویت که با تمام وجود حمله می‌کردند، جلوگیری کرد.

دیگر خبرها

  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها