Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از تحویل بیش از ۵۱ هزار لیتر نفتگاز ۳۰۰ تومانی به اتوبوس کاروانهای اربعین خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از تحویل بیش از ۵۱ هزار لیتر نفتگاز ۳۰۰ تومانی به اتوبوس کاروانهای اربعین خبر داد.

به گزارش انرژی امروز، محمود آقامحمدیان از مصرف ۱۹ میلیون و ۷۱۵ هزار لیتری نفتگاز بخش حمل و نقل در ۲۰ روز ایام اربعین حسینی ( ۵ تا ۲۵ آبان) سالجاری خبرداد و افزود: این میزان مصرف نسبت به ۲۰ روز قبل از ایام اربعین با مصرفی درحدود ۲۳ میلیون و ۲۱۹ هزار لیتر حکایت از یک کاهش ۱۷ درصدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این کاهش ناشی از زمان برداشت و حمل و نقل سیب زمینی در شهرستان خدابنده بوده که مصرف استان را در ۲۰ روز قبل از ایام اربعین با افزایش روبرو کرده است .

آقامحمدیان همچنین نفتگاز ۲۰ روز ایام اربعین سالجاری را با مدت مشابه سال قبل با مصرفی در حدود ۱۷ میلیون لیتر مقایسه کرد و افزود: میزان مصرف ایام اربعین امسال نسبت به مدت مشابه از یک رشد ۱۳ درصدی برخوردار بوده است .

مدیر منطقه همچنین به مصرف ۱۸ میلیون و ۴۵۸ هزار لیتری ۲۰ بنزین در روز اربعین سالجاری اشاره و این میزان را نسبت به مدت مشابه سال قبل با مصرفی درحدود ۱۶ میلیون و ۹۱۳ هزار لیتر با افزایشی در حدود ۸ درصد اعلام کرد.

آقامحمدیان درخصوص مصرف CNG گفت: میزان مصرف CNG در ۲۰ روزه اربعین سالجاری ۸ میلیون و ۵۳۰ هزار مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۸ میلیون و ۴۸۰ هزار مترمکعب، رشدی در حدود یک درصدی را نشان می دهد .

وی مصرف گاز مایع LPG در ایام اربعین سالجاری را ۱۰۱۹ تن برشمرد و افزود: این میزان مصرف در قیاس با مدت مشابه سال قبل با مصرفی درحدود ۱۰۴۸ تن حاکی از یک کاهش ۳ درصدی می باشد .

مدیر منطقه در خصوص گاز مایع همچنین تصریح کرد: ۲ تاسیسات سیلندر پرکنی شهرستان زنجان با ظرفیت حدود ۱۵۰ تن در مجموع تعداد ۳۰۰ کپسول ۱۱ کیلویی، ۲۰ کپسول ۵۰ کیلویی و ۳۰ کپسول ۲۵ کیلویی به عراق ارسال شد.

وی در پایان ادامه داد: ۲ جایگاه عظیم و فجرایجرود در محور زنجان بیجار مسیر تردد کاروانهای اربعین به میزان ۵۱ هزار و ۱۳۵ لیتر فروش نفتگاز با نرخ ۳۰۰ تومان داشته اند که این کارتهای ویژه ۳۰۰ تومانی اربعین، در دو جایگاه فوق بدون داشتن سقف مشخص جهت تحویل سوخت به اتوبوسهای مراجعه کننده در اختیار جایگاهها قرار گرفته است .

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حجم ذخیره آب سد مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر امور آب شهرستان مهاباد گفت: هم اکنون حجم مخزن سد مهاباد به ۱۷۸ میلیون مترمکعب رسیده که این میزان در سال قبل ۱۴۸ میلیون مترمکعب بود.

خالد رحمانی افزود: خروجی از مخزن سد مهاباد در راستای مدیریت حجم آب موجود به ۳۲ مترمکعب بر ثانیه رسیده در حالیکه این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱.۱ مترمکعب بود.

رحمانی اظهارکرد: باتوجه به تکمیل ظرفیت مفید سد و همچنین افزایش ورودی به مخزن سد مهاباد کنترل و مدیریت ایمنی سد از اوایل فروردین ماه با رهاسازی آب در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: با هدف مدیریت مخزن و جلوگیری از رهاسازی های با دبی بالا، میزان خروجی براساس حجم سد و میزان آب ورودی کنترل می شود.

مدیر اداره امور آب شهرستان مهاباد افزود: تاکنون ۳۵۴ میلیمتر بارندگی در ایستگاه باران ‌سنجی تاج سد مهاباد ثبت شده که این میزان در مدت مشابه پارسال کمتر از ۲۸۰ میلیمتر بود.

سد مهاباد دارای ۱۹۷ میلیون مترمکعب ظرفیت اسمی و ۱۷۲ میلیون متر مکعب ظرفیت مفید است که علاوه برتأمین آب آشامیدنی شهر، بیش از ۱۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان را نیز زیر پوشش قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ماجرای تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را افزایش داد
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را ۲ درصد افزایش داد
  • افزایش حجم ذخیره آب سد مهاباد
  • ۳۵ میلیون لیتر فرآورده سوختی در جایگاه‌های استان سمنان عرضه شد
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • صرفه جویی ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در خراسان شمالی