Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد از قضاوت داوران در دیدارهای این تیم گفت: نفت مشکلاتی زیادی دارد،‌ اما داوران با قضاوت‌هایشان این مشکلات را بیشتر می‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل پدیده خراسان گفت:

روی ۳ ضد حمله اسیر حریف شدیم و ۳ گل دریافت کردیم، داور هم گل سالم ما را مردود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند بازی گذشته داوران به ما کم لطفی کردند. در دیدار مقابل پرسپولیس و صنعت نفت هم همین اتفاق افتاد. تیم ما مشکلات فراوانی دارد اما داوران هم این مشکلات را بیشتر می‌کنند.

حمید درخشان ادامه داد:

در رسانه‌ها هم هر روز یک مطلب در مورد تیم ما می‌نویسند و این وضعیت ما را بدتر می‌کند. فکر می‌کنم برخی از دوستان علاقه دارند مصاحبه و اعلام کنند تیم نفت از آسیا حذف شده، اما هنوز هیچ نامه‌ای از سوی AFC در این خصوص داده نشده است. همین خبرهایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود شرایط تیم ما را بدتر می‌کند. ما به سختی بازیکنانمان را آماده بازی می‌کنیم. مشکلات مالی از یک طرف و مشکلات روحی و روانی از طرف دیگر. باید هر روز به بازیکنانمان توضیح دهیم که هنوز از آسیا حذف نشده‌ایم و چیزی مشخص نیست.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد:

بر چه اساسی می‌گویند تیم ما حذف شده است؟ چرا تیم ما را به هم می‌ریزید؟ این مسئله تبدیل به یک معضل برای ما شده است. از یک طرف مشکلات مالی و از طرف دیگر مشکلاتی که داوران ایجاد می‌کنند. ما شده‌ایم گوشت قربانی.

حمید درخشان که با رادیو تهران صحبت می‌کرد، درباره اینکه تیم‌های دیگر مانند استقلال و پرسپولیس هم بدهی‌های زیادی در آسیا دارند، اما هیچ بحثی مبنی بر حذف این تیم‌ها و جود ندارد گفت:

من هم از این موضوع تعجب می‌کنم سایر تیم‌ها بدهی‌های وحشتناکی دارند، اما اعلام می‌کنند نفت حذف شده است. اگر نفت حذف شود برای ما افتخار نیست، سرشکستگی است. همه باید کمک کنیم تا این مشکلات برطرف شود و این تیم بتواند در آسیا شرکت کند. باید دست به دست هم بدهیم و نماینده خوبی برای کشور باشیم. من قول می‌دهم در دور برگشت مسابقات لیگ برتر نفت را بسیار متفاوت خواهید دید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در روزی موفق شد ذوب‌آهن را شکست دهد که حمید مطهری برای اولین بار روی نیمکت این تیم حضور داشت و هر نتیجه غیر از برد، می‌توانست موقعیت او را در شروع کار متزلزل کند.

با این حال تراکتور علاوه بر کسب پیروزی که با درخشش پورحمیدی به دست آمد، در طول بازی هم نمایش خوبی داشت و بازیکنان این تیم اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند، فرصت این را داشتند که به سادگی در جریان بازی برد را به دست بیاورند.

اما همین پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی نیز شرایط را برای حمید مطهری بهتر کرده و در صورتی که کار یحیی تا بازی استقلال حل نشود نیز او از موقعیت بهتری برای بازی استقلال برخوردار است.

البته باشگاه تراکتور از حمید مطهری به عنوان دستیار اول نام برده و خود او نیز با لباس ورزشی در کنار خط حضور یافت تا نشان دهد برخلاف حدس و گمان سکوها، به پست سرمربیگری چشم ندارد.

تراکتور تا پایان فصل شش بازی حساس در لیگ برتر و شاید سه بازی در جام حذفی داشته باشد که می‌تواند یک جام و یک سهمیه آسیایی را برای این تیم در پی داشته باشد.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست