Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، در بیانیه این سازمان مردم‌نهاد که مرکزیت آن در پاریس قرار دارد، با اشاره به «شکنجه‌های بسیار شدید» در زندان‌های امارات آمده است: «اسناد محکم و غیر قابل خدشه نشان می‌دهد شکنجه‌های جدید و بسیار وحشتناکی در پادگان خالد اعمال می‌شود. این پادگان را امارات چند ماه قبل تصرف و به زندان بزرگ برای یمنی‌ها تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این سازمان که توسط شهروندان اروپایی تأسیس شده، در ادامه بیانیه خود، موقعیت این زندان را تشریح می‌کند: «از ماه‌ها قبل امارات قصد داشت در حوه بندر المخا یک زندان علیه یمنی‌های مخالف خود درست کند. در همین راستا بعد از عملیات مشترک ائتلاف سعودی، جدایی‌طلبان جنوب و القاعده در شهر المخا و حومه آن، امارات پادگان خالد را به صورت انحصاری در اختیار گرفت و به زندان تبدیل کرد. این پادگان دارای دژ، برج‌های دیده‌بانی و دیواره‌های بسیار قطور و بلندی است و برای ورود و خروج باید از ۶ درب استفاده کرد. این پادگان تا شعاع دو کیلومتری در کوهستان قرار دارد و از نظر استقامت و امنیت در موقعیت ویژه و بسیار ممتازی برخوردار می‌باشد.»

این سازمان در ادامه با تأکید بر شکنجه‌های وحشتناک و ضدانسانی اعمال شده در این پادگان توسط امارات و مزدوران آن نوشت: «نه‌تنها کرامت انسانی لگدمال بلکه حتی حق حیات و زنده ماندن نیز در خطر جدی قرار می‌گیرد.»

در بخش پایانی بیانبه بر ضرورت تعطیلی زندان‌های غیرقانونی و انتقال افراد ربوده شده به زندان‌های رسمی تحت اشراف سازمان جهانی صلیب سرخ تأکید شده است.

 

منبع:اعلام الحربی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین

تداوم برخوردهای خصمانه با حامیان مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان خشم این دسته از مردم دنیا را بیش از پیش برانگیخته است.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • اسرار مخفی گورهای تاریخی افشا شدند
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • ببینید | صحنه‌ای دیگر از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی