Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون امورشهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشورگفت: طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل خودروهای دیزلی درون شهری در اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی برتخصیص سوخت این ناوگان براساس پایش پیمایش درحال اجراست و برای صاحبان خودروهایی که در این طرح ثبت نام کرده اند، پروانه فعالیت صادر می شود.

به گزارش روزشنبه ایرنا ازسازمان شهرداری ها و دهیاری ها، هیربد معصومی افزود: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران روز 14 بهمن ماه 1393، مبنی بر اجرای طرح ساماندهی ناوگان عمومی شهری و حومه ای و تخصیص سوخت ناوگان مبتنی بر پیمایش، کلیه دارندگان ناوگان نفت گاز(دیزل) درون شهری و حومه ای به منظور دریافت سهمیه سوخت ناوگان مکلف شدند در سامانه کشوری WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

UTCMS.IR ثبت نام کنند.

وی بیان داشت: در گام بعد مالکان این ناوگان باید با مراجعه به مراجع تعیین شده در شهرداری ها نسبت به طی مراحل اخذ پروانه فعالیت و دریافت آن اقدام کنند.

معصومی اضافه کرد: در مرحله دوم اجرای این طرح که از مهرماه سال 96 آغاز شده، سهمیه سوخت این ناوگان ظرف چهار ماه ( از ابتدای دی 96) تنها به دارندگان پروانه فعالیت تعلق می گیرد.

وی گفت: در راستای اجرایی شدن این طرح و مطابق ابلاغیه های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به استانداری ها و شهرداری ها و به استناد ماده 15 دستورالعمل مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه ای، دارندگان ناوگان بار و مسافر درون شهری باید نسبت به ثبت نام درطرح پیمایش سوخت ناوگان دیزلی دریکی از شهرداری های کشور اقدام وپروانه فعالیت اخذ کنند و صدور پروانه منوط به ثبت نام در سامانه طرح است.

 

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳ زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند

دیگر خبرها

  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج