Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد، تیمش در مصاف با پیکان انتحاری بازی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عقیل کعبی ، درباره پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار داشت:

واقعاً بازی سختی بود و ما در این مسابقه محکوم به برد بودیم، به همین دلیل انتحاری بازی کردیم. خدا را شکر که سه امتیاز مهم گرفتیم تا بتوانیم به آینده امیدوارتر باشیم و در ضمن خودمان را در جدول بالا کشیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقیل کعبی با ابراز خرسندی از حل مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال خوزستان خاطر نشان کرد:

چند روز پیش آقای ویسی به ما گفت که آقای موسوی مسئولیت اداره باشگاه را بر عهده گرفته است، ولی من تا به امروز مالک باشگاه را ندیده‌ام و او حتی در بازی برابر پیکان هم حاضر نشد. من امیدوارم با مشخص شدن وضعیت مدیریتی باشگاه، مشکلات مالی هم برطرف شود تا بازیکنان مثل گذشته دغدغه نداشته باشند.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که امسال تیمش دنبال چه جایگاهی در جدول است، گفت:

از حالا چیزی قابل پیش بینی نیست، ولی ما تلاش می‌کنیم تا در نیمه بالای جدول باشیم. استقلال خوزستان امسال تغییرات زیادی داشته و ما نیاز به زمان داریم تا به صورت کامل هماهنگ شویم. از طرفی امیدوارم که در نیم‌فصل دوم هم تقویت شویم و شرایط بهتری داشته باشیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی، سرمربی موقت تیم تراکتور، پیش از بازی با نساجی در ابتدا با اشاره به سالگرد درگذشت پیشکسوت فوتبال مازندران گفت: جا دارد سالگرد آقای نادر دست نشان را تسلیت بگویم. انشالله روحشان شاد باشد، آقا نادر از مربیان بنده بودند زمانی که در تیم ملی نوجوانان بودم.

او در مورد بازی اظهار داشت: در این چند روز بچه‌ها تمرینات خوبی انجام دادند و آماده این بازی هستیم. بازی سختی است و نساجی از حمایت هوادارانش برخوردار است و شرایط در جدول هم طوری است که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. ما هم سعی کردیم در این موقعیت کوتاه، با بچه‌ها در مورد مسائل روحی-روانی و تاکتیکی صحبت کنیم.

مربی تراکتور با اشاره به حضور زنوزی در تمرین گفت: شخص آقای زنوزی در تمرین آمدند و با بچه‌ها صحبت کردند و این بسیار روحیه‌بخش بود. قطعا بازیکنان با روحیه خوب این بازی را انجام خواهند داد. امیدوارم بازی خوب و جذابی باشد و انشالله برنده این بازی هم ما باشیم و بتوانیم فاصله‌مان را با صدر جدول کمتر کنیم. از طرفی سپاهان هم بازی معوقه را بُرد و آمد بالای ما و ما برای گرفتن سهمیه مجبوریم همه بازیها را ببریم و نماینده ایران باشیم.

نصرتی در مورد غایبان تیمش به عنوان مصدوم و محروم عنوان کرد: ما دو بازیکن مصدوم که از قبل داریم، مصدومیتشان مرتفع نشده و عارف آقاسی هم به دلیل چهار کارته شدن در اختیار نداریم.

دیگر خبرها

  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست