Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، از روند اسکان موقت زلزله زدگان و تحویل کانکس‌های اهدایی ارتش به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب از جمله محله‌های «مسکن مهر» و «فولادی» بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با حضور در سرپل‌ذهاب از روند اسکان موقت زلزله زدگان و تحویل کانکس‌های اهدایی ارتش به مردم مناطق زلزله زده از جمله محله‌های «مسکن مهر» و «فولادی» بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر امیر شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گفته بود: به دستور فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، از ۴۸ ساعت پیش ۲۰۰ کانکس خریداری شده برای زلزله‌زدگان سرپل ذهاب توسط ارتش، از تهران به سمت مناطق آسیب‌دیده ارسال شدند که از این تعداد تا این لحظه ۱۸۸ کانکس در پادگان ابوذر تخلیه شده و ۱۲ کانکس دیگر نیز در راه هستند. «جایابی» و «تعیین خانواده‌های نیازمند کانکس» بر عهده بنیاد مسکن است و مجموعه مهندسی نیروی زمینی ارتش به محض نهایی شدن این دو مورد، اقدام به استقرار کانکس خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 رادیو ارتش اسرائیل در گزارشی به تحلیل حمله موشکی و پهپادی ایران به مناطق تحت اشغال ایران و تاثیر موشک‌های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک‌های ایرانی پرداخت و به پایگاه جاسوسی اشاره کرد که ایران هدف قرار داد. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • زاکانی: شهرداری تهران برای مدیرانش خانه سازمانی ندارد/ به جای زمین، وام دادیم
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل