Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به کمک‌رسانی محیط زیست به مردم زلزله زده کرمانشاه گفت: به محض کسب اطلاع یگان از زلزله کرمانشاه از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خواسته شد تا کارکنان و محیط‌بانان استان نیز در کنار سایر یگان‌های امدادی استان همچون ناجا، ارتش و هلال احمر به مردم زلزله زده خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سرهنگ جمشید محبت‌خانی اظهار کرد: به محض کسب اطلاع یگان از زلزله کرمانشاه با مدیرکل و فرمانده یگان استان تماس حاصل و میزان آسیب وارده به ساختمان‌های محیط زیست، پاسگاه‌های محیط‌بانی، محیط‌بانان و کارکنان محیط زیست بررسی شد.

محبت خانی ادامه داد: طی بررسی‌ها مشخص شد آسیب جزئی به ساختمان محیط‌بانی سر پل ذهاب همچنین تخریب کامل منزل مسکونی یکی از محیط‌بانان استان و آسیب‌هایی به منازل مسکونی دو محیط‌بان دیگر وارد شده است بنابراین از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خواسته شد تا کارکنان و محیط‌بان‌های استان نیز در کنار سایر یگان‌های امدادی استان همچون ناجا، ارتش و هلال احمر به مردم زلزله زده خدمت کنند.

وی با بیان اینکه حتی شیفت‌های استراحت نیز به صورت داوطلبانه برای کمک‌رسانی و خدمت به مردم به محل کار بازگشتند، اظهار کرد: سایر ادارات کل استانی محیط زیست نیز با ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی تلاش کردند تا به هموطنان آسیب دیده در کرمانشاه خدمت‌رسانی کنند.

محبت خانی اشاره‌ای هم به تخریب کامل منزل مسکونی محیط‌بان کرمانشاهی یارولی محمودی کرد و گفت: با اعلام درون سازمانی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی مدیران و کارکنان سازمان موفق شدیم مبلغ ۵۴ میلیون تومان به این محیط‌بان کرمانشاهی کمک کنیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: در جمع‌آوری این مبلغ همه کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست از جمله رئیس سازمان، معاونان، مشاوران، کارشناسان، محیط‌بانان در سطح استانی و ستادی همکاری کردند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)،محبت‌خانی در پایان گفت: بخش دیگری از کمک‌های نقدی همکاران نیز به زودی به دو محیط‌بان دیگر استان که منازل مسکونی آنها در زلزله اخیر آسیب دیده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بایرام زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مردم، گردشگران و تورهای طبیعت‌گردی در آذربایجان شرقی تقاضا می‌شود تا قوانین حفاظتی محیط زیست را در مناطق چهارگانه حفاظت شده استان با حساسیت و جدیت رعایت کنند.

وی بر ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری تاکید و اضافه کرد: با آغاز فصل طبیعت‌گردی در استان شاهد افزایش روز افزون حضور گردشگران در مناطق مختلف طبیعت استان هستیم که لازم است در راستای حفظ طبیعت از ایجاد و ظهور و بروز هر گونه آلودگی‌ها خودداری شود.

بایرام زاده مناطق چهارگانه حفاظت شده آذربایجان شرقی را شامل پارک ملی کمتال در بخش سیه رود شهرستان جلفا، پارک ملی ارسباران در شهرستان خداآفرین، منطقه دیزمار در خداآفرین و ورزقان و منطقه حفاظت شده سهند در اطراف تبریز اعلام کرد که حفظ و نگهداری این زیست‌بوم‌ها برای نسل‌های آینده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی یادآور شد: قوانین این مناطق به تورهای گردشگری و کانون اتومبیل رانی آذربایجان شرقی ابلاغ شده است تا با رعایت قوانین محیط زیست، آسیبی به زیست بوم‌های ویژه استان وارد نشود.

کد خبر 6084143

دیگر خبرها

  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • زنده‌گیری یک رأس بره میش وحشی در پردیس
  • فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست کشور
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات مربوط به محیط زیست طی سال گذشته