Web Analytics Made Easy - Statcounter

لقب اش مهندس مذاکرات هسته ای است. دیپلماتی آرام و محافظه کار است. ترجیح می دهد کمتر در مقابل خبرنگاران و دوربین های تلویزیونی ظاهر شود. اگر در طول گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bartarinha.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «برترین ها» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه صنعت نفت میان برترین‌ها

دانشگاه صنعت نفت در تازه‌ترین رتبه‌بندی اعلام‌شده از سوی آزمایشگاه «سکیمگو»، در میان برترین‌های این رتبه‌بندی جهانی قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از دانشگاه صنعت نفت، آزمایشگاه «سکیمگو» در ویرایش سال ۲۰۲۴ میلادی نام ۱۹۷ مؤسسه ایرانی (از بخش‌های دولتی، بهداشت، آموزش عالی و خصوصی) را در میان مؤسسه‌های برتر جهان آورده است.

نخستین هدف آزمایشگاه «سکیمگو» از انتشار دانشگاه‌های برتر، نه رتبه‌بندی مؤسسه‌ها، بلکه ارائه یک ابزار فراگیرِ علم‌سنجی برای سیاست‌گذاران، مؤسسه‌ها و مدیران پژوهشی است. مؤسسه‌های آموزشی و پژوهشی با استفاده از این ابزار می‌توانند بروندادهای پژوهشی خود را تحلیل و ارزیابی کنند و راه‌هایی برای بهبود آن بیابند.

رتبه‌بندی «سکیمگو» از فراگیرترین نظام‌های رتبه‌بندی جهانی مؤسسه‌های آموزشی، پژوهشی، و بهداشتیِ دولتی و خصوصی در جهان به‌شمار می‌آید. پژوهش، نوآوری و تأثیر اجتماعی سه بُعدی هستند که ۲۰ سنجه کلیدیِ ارزیابی مؤسسه‌ها را در این نظام پوشش می‌دهند.

در تازه‌ رتبه‌بندی اعلام‌شده از سوی این مؤسسه، دانشگاه صنعت نفت در میان برترین‌های این رتبه‌بندی جهانی قرار گرفت و توانست نسبت به رتبه‌بندی پیشین رشدی قابل‌توجه به دست آورد.

دیگر خبرها

  • نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!
  • ترتیل صفحه 232 کلام الله مجید+ صوت
  • ◄ افشاگری مهندس ایرانی درباره بوئینگ/هواپیماهای 787 امنیت ندارد
  • دلیل موفقیت مجموعه مجید جان دلبندم + فیلم
  • دانشگاه صنعت نفت میان برترین‌ها
  • ترتیل صفحه 231 کلام الله مجید+ صوت
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود
  • برترین چابکسواران رقابت‌های سوارکاری امروز گنبدکاووس
  • ترتیل صفحه 230 کلام الله مجید+ صوت
  • مشخص شدن برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا بانوان