Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ذوالفقار 4 و انهدام هفت باند قاچاق، دستگیری 270 نفر توزیع کننده خرد مواد افیونی و معتاد متجاهر و کشف یک تن و 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار مهدی معصوم بیگی در این باره اظهار داشت: در ادامه سلسله طرح های قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان اصفهان، طرحی با عنوان ذوالفقار 4 به منظور پاک سازی نقاط آلوده، برخورد با توزیع کنندگان خرد ، معتادان متجاهر و قاچاقچیان عمده مواد مخدر Drugs طراحی و به مدت 24 ساعت در استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح پس از یک هفته کار تخصصی و 24 ساعت کار عملیاتی تعداد 270 نفر توزیع کننده خرد مواد مخدر و معتاد Addicted متجاهر دستگیر و هفت باند قاچاق Contraband نیز شناسایی و منهدم شدند.

سردار معصوم بیگی گفت: در مجموع اقدامات انجام شده مقدار یک تن و 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ، 800کیلو گرم تریاک ، 194 کیلو گرم حشیش، 30 کیلو گرم هروئین و یک کیلو گرم شیشه و مواد روانگردان کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شده در این طرح روانه زندان Prison و معتادان متجاهر نیز به اردوگاه ماده 16 و کمپ های دیگر استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از سرقت Stealing های خرد توسط معتادان صورت می گیرد ، اجرای این طرح می تواند نقش موثری در کاهش این سرقت ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه حوزه مواد مخدر یکی از دغدغه های مردم و مسئولان است عنوان داشت: طرح های پلیس استان در زمینه برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر به صورت مداوم در دستور کار قرار دارد و این گونه اقدامات با قوت و شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه در این طرح تمرکز بر مناطق آلوده شهر اصفهان و برخی از شهرستان های دیگر استان بود عنوان داشت: تمامی مناطقی که در آنها مواد مخدر تهیه و توزیع می شد مورد شناسایی قرار گرفته و اقدام موثری به منظور پاک سازی این مناطق انجام و 43 منزل مورد بازرسی و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال مواد کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان، در 8 ماهه امسال مقدار 19 تن انواع مواد مخدر توسط این فرماندهی کشف و میزان دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد داشته است.

سردار معصوم بیگی با هشدار به خانواده ها گفت: به پدران و مادران توصیه می کنم که بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا گرفتار باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر نشوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان تاکید کرد: به تمام کسانی که در زمینه قاچاق و توزیع مواد افیونی فعالیت می کنند هشدار می دهم ، بدانند و مطمئن باشند نیروی انتظامی تمام تحرکات آنها را زیر نظر دارد و با قدرت تمام با آنان برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیگر خبرها

  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود