Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اعلام آمادگی 100 گروه جهادی در زنجان برای اعزام به کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصرزنجان، با بیان اینکه 50 نفر از گروههای جهادی استان زنجان در استان کرمانشاه مشغول به خدمات رسانی هستند، اظهار کرد: هرهفته نسبت به اعزام و جابجایی گروههای جهادی اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گروههای جهادی استان زنجان از روز سوم زلزله در استان کرماشاه حضور پیدا کرده اند، ابراز کرد: تا به امروز نزدیک به 35 کامیون و تریلی کمک های مردمی توسط بسیج سازندگی استان زنجان جمع آوری شده و به استان کرمانشاه ارسال شده است.

مسئول بسیج سازنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه گروه های جهادی زیادی در استان زنجان اعلام آمادگی کرده اند و در صورت نیاز اعزام خواهند شد، عنوان داشت: در حال حاضر 100 گروه جهادی در استان زنجان اعلام آمادگی کرده اند.

امندی خاطرنشان کرد:گروههای بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اقلام دارویی در شش روستایی که در اختیار سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان است در حال ارائه خدمات درمانی و بهداشتی هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به فصل سرما قرارگاه خاتم الانبیا(ص) کانکس هایی را در اختیار زلزله زدگان قرار می دهد، ادامه داد: گروههای جهادی استان زنجان مسئولیت ساخت سکو برای کانکس ها را به عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سه گروه از اعضا دختر مراکز فرهنگی هنری برازجان و شبانکاره استان بوشهر به بخش استانی دومین دوره جشنواره سرود بسیج راه یافتند.

از مرکز برازجان گروه اول با سرود ایران ما به مربیگری سیده طاهره جعفری، گروه دوم با سرود ما می‌آییم به مربیگری راضیه رزم پا و از مرکز فرهنگی هنری شبانکاره گروه دختران فاطمی با سرود رهرو فهمیده به مربیگری زینب رزم جو به بخش استانی دومین دوره جشنواره سرود بسیج را یافتند.

بخش استانی این رویداد ۷ اردی بهشت در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره