Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر حسنان مدیر تربیت بدنی سپاه ناحیه سرخه با اعلام این خبر افزود: در چهارمین روز از هفته بسیج دوره متمرکز 2 روزه طرح فتح گردان کوثر شهرستان سرخه با حضور 120 نفر از بسیجیان خواهر در سالن ورزشی امام خمینی(ره) سپاه سرخه در روزهای 5شنبه و جمعه 2و3 آذر باحضور سرکارخانم اسدزاده مربی سازمان بسیج کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنان هدف از برگزاری این دوره را ارتقاء و حفظ آمادگی چسمانی بسیجیان گردان های کوثر،آموزش دفاع شخصی ورزم انفرادی به بسیجیان عنوان کرد.

وی یادآور شد: کلیه نیروهای گردان های کوثر و بیت المقدس باید علاوه برفراگیری استفاده از سلاح و تجهیزات نظامی به فنون دفاع شخصی و رزم انفرادی نیز مسلط باشند.

مدیر تربیت بدنی سپاه سرخه از همکاری مدیریت خواهران سازمان تربیت بدنی سپاه استان سمنان، بسیج خواهران کوثر، عملیات سپاه ناحیه و مسول تربیت بدنی حوزه کوثر سرکار خانم داودی در برگزاری این دوره تقدیر و تشکر کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی مجلسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حاشیه رویداد صدرا با شعار«صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» برگزاری این رویداد را به‌واسطه دغدغه دانشگاه آزاد در افزایش مهارت دانشجویان و توجه به آینده شغلی آنها دانست و اظهار کرد: با این رویداد بستر برای مشارکت بخش صنعت و دانشگاه فراهم شده تا دانشجویان در این رویداد با فرایند‌ها و مسیر‌های ارتباط صنعت و دانشگاه و روش ایجاد بازار کار آشنا شوند و خود را برای آینده آماده کنند.

وی با اشاره به فعالیت گروه پژوهشی سنجش و بیومکانیک ورزشی و استقرار یک غرفه در نمایشگاه رویداد صدرا عنوان کرد: در این حوزه سعی کردیم دانشجویان را با حوزه بیومکانیک ورزشی و چالش‌ها؛ فرصت‌ها و فرایند‌ها آشنا کنیم تا خود را برای فرصت‌های شغلی این رشته در جامعه آماده کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از فعالیت بخش«سنجش استعدادیابی دانشجویان» در این غرفه خبر داد و با اشاره به انجام «آنالیز ساختار قامتی» گفت: در بخش میانسال و افراد سالمند نیز معضلات و مشکلات فراوانی وجود دارد که کمک به حل آن می‌تواند بستری جدید برای ایجاد اشتغال دانشجویان تربیت‌بدنی باشد. در یک تحقیق علمی ۶۷ درصد سالمندان دچار نقص در تعادل هستند و ۶۸ درصد ریسک افتادن دارند که عدم توجه به آن برای خانواده‌ها هزینه‌بر خواهد شد.

مجلسی با اشاره به آموزش ارزیابی تعادل و ارائه برنامه‌های تمرینی و تمرکز بر بخش شناختی سالمندان عنوان: می‌توان تکنیک‌های جدیدی را طراحی کرده و فعالیت جسمی و شناختی را ارتقا داد کما اینکه در این زمینه کار‌های خوبی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه آینده شغلی دانشجویان رشته تربیت‌بدنی دیگر تنها منحصر به معلمی و یا چارت ادارات تربیت‌بدنی نیست، توضیح داد: با رویداد‌هایی مانند صدرا، ارائه فناوری‌ها و اقدامات به‌روز می‌توان با اتصال به صنعت دانشجو را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف
  • جشنواره «چومچه خاتون» در کوثر برگزار می‌شود
  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند