Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی نهاجا،امیرحسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید بابایی ضمن تبریک ریشه کنی داعش اظهار کرد: پیروزی‌های اخیر لشکر اسلام در برابر لشکر کفر و شکست داعش یک پیروزی بزرگ و راهبردی است.

وی افزود: این موفقیت بزرگ، در حقیقت همان تحقق وعده الهی در پیروزی حق بر باطل است که این بار با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و سرکردگان آن بوجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به موفقیت های نیروی هوایی بعد از انقلاب بیان داشت: تحول عظیمی در نیروی هوایی پس از انقلاب بوجود آمد و خلبانان بزرگی در این بستر رشد کردند که نمونه ی بارز این فرزندان غیور انقلاب، شهید بابایی می باشد که شناسنامه ی نیروی هوایی  است و ما امروز میراث دار این عزیزان هستیم.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از امیر روز خوش فرمانده سابق پایگاه شهید بابایی گفت: ادب، سخاوت و جوانمردی از خصلت‌های بارز وی است که امروز نیز با اهدای هدایای خود به زلزله‌زدگان بار دیگر خصلت سخاوتمندی خود را بروز داد.

امیر شاه‌صفی در پایان طی حکمی امیر سرتیپ دوم خلبان محمدجعفر تک را به سمت فرمانده پایگاه شهید بابایی منصوب کرد.

 

انتهای پیام/م

 

انتصاب فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیروهای مسلح مواجهه خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه، در حاشیه مراسم رژه 29 فروردین روز ارتش، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک وزارت دفاع، ستاد کل ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح در حال ارتقای سطح تجهیزات خود است.

رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت

وی افزود: آمادگی که امروز نیروی هوایی ارتش در جنگنده سوخو 24 دارد از تمام زمان ها بیشتر است. همچنین سایر جنگنده ها نیز از آمادگی صددرصدی برخوردار هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق، تصریح کرد: همانطور که فرمانده کل ارتش تاکید کردند اگر خطایی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شود، قطعاً با پاسخ غیر قابل جبران ایران روبه رو خواهند شد که این پاسخ تمام نیروهای مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش را شامل می شود.

وی ادامه داد: ما در همه زمینه ها -چه پوشش هوایی و چه بمب افکن‌ها-آمادگی صددرصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.

واحدی تصریح کرد: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیروهای مسلح مواجهه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است