Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل مسی، ستاره آرژانتینی در مورد شانس های پاریسن ژرمن، منچسترسیتی و رئال مادرید برای قهرمانی اروپا صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، مسی با وجود عملکرد درخشان منچسترسیتی و پی اس جی اعتقاد دارد که نباید رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دستکم گرفته شود.بارسا در لیگ قهرمانان پس از دو تساوی خارج از خانه به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که به طور مثال سیتی و پی اس جی هر پنج بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. مسی در مصاحبه با مارکا گفت:

سیتی در کنار پی اس جی یکی از قدرتمندترین تیمهای حال حاضر دنیاست. این دو تیم بیش از بقیه خود را به عنوان مدعی ثابت کرده اند اما رقابت بسیار سخت و طولانی است. هرگز نمی توان رئال را نادیده گرفت. درست است که نتایجی مطابق انتظار نگرفته اند اما تردیدی ندارم که در نهایت برای همه چیز خواهند جنگید. درست مثل کاری که هر سال انجام می دهند. بایرن تیم بزرگ دیگری است که تا پایان آماده رقابت خواهد بود هر چند که پاریسن ژرمن و سیتی بهترین ها هستند.

بارسلونا این هفته بازی مهمی مقابل والنسیا تیم دوم جدول لالیگا دارد.

1140

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است

هافبک جوان رئال مادرید می‌گوید تونی دوست دارد در اوج از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

طرفداری | هافبک فرانسوی رئال لوس بلانکوس از مهندس آلمانی رئال مادرید تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس، هافبک 34 ساله رئال مادرید از سال 2014 تا به الان در این باشگاه اسپانیایی توپ می‌زند و به همراه کهکشانی‌ها او موفق به کسب 20 جام ارزشمند از جمله 3 لالیگا، 4 لیگ قهرمانان اروپا و 5 جام باشگاه‌های جهان شده است. فرم عالی کروس در این فصل باعث شده تا هواداران و مدیران رئال مادرید بخواهند که او یک فصل دیگر در این تیم به کارش ادامه دهد و مهندس آلمانی لوس بلانکوس با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اورلین شوامنی، هافبک جوان فرانسوی رئال مادرید از تونی کروس تعریف کرده و او را یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال دانسته است.

تونی کروس، یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال، در این فصل در سطحی بسیار بالایی بازی می‌کند. او خیلی خوب است، اما وقتی الان با تونی صحبت می‌کنید، می‌گوید "شاید در پایان فصل خداحافظی کنم چون می‌خواهم در اوج باشم". درک این موضوع سخت است، اما درنهایت، من احساس می‌کنم که حق با اوست.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رایس: برای رهایی از برچسب بازنده محکوم به پیروزی مقابل منچسترسیتی هستیم
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • عکس| آمار شگفت انگیز رونالدو در لالیگا
  • دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟