Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس در هفته چهاردهم سری آ میزبان کروتونه خواهد بود.

طرفداری- در چهاردهمین هفته سری آ، تیم های یوونتوس و کروتونه برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. نگاهی داریم به اطلاعات، آمار و ارقام این دیدار:

تاریخ زمان مکان یکشنبه، پنجم آذر 1396 23:15 به وقت تهران استادیوم آلیانز، تورین

بررسی وضعیت دو تیم

یوونتوس این روزها کمی سر در گم است و در اوج آمادگی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست هفته گذشته آن ها برابر سمپدوریا باعث شد تا بیانکونری فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد و تساوی خانگی برابر بارسلونا نیز باعث شد تا انتقادات زیادی متوجه ماسمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس شود. الگری معتقد است که یوونتوس در بحران نیست اما هواداران از نحوه بازی تیم محبوب خود راضی نیستند. یوونتوس می خواهد تا در بازی برابر کروتونه پایین جدولی، خود را به اثبات برساند و همچنین خود را در کورس قهرمانی حفظ کند. کروتونه نیز که هدفش بقا در لیگ است، در این فصل به نتایج خیلی بدی دست نیافته است اما آن ها همچنان در منطقه خطر جدول قرار دارند. تساوی نیز می تواند نتیجه بسیار خوبی برای شاگردان داویده نیکولا باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم و مقایسه آماری ترکیب ها

یوونتوس (1-3-2-4): بوفون، هوودس، بن عطیه، لیخشتاینر، الکس ساندرو، مارکیزیو، پیانیچ، داگلاس کاستا، دیبالا، مانژوکیچ، هیگواین

کروتونه (2-4-4): کودراز، شیمیچ، چکرینی، سامپیریسی، مارتلا، ماندراگورا، باربریس، رودن، استویان، تروتا، بودیمیر

غایبان دو تیم

یوونتوس: کیه لینی، برناردسکی، کوادرادو (مصدوم)

کروتونه: پاولوویچ (مصدوم)

وضعیت دو تیم در جدول رده تیم برد مساوی باخت زده خورده امتیاز تفاضل 3 یوونتوس 10 1 2 37 14 31 23 15 کروتونه 3 3 7 11 24 12 13- بازی های رو در روی اخیر

بهترین بازیکنان دو تیم تیم بهترین بازیکن از نگاه آمار بهترین گلزن بهترین پاسور گل یوونتوس پائولو دیبالا (8.06) پائولو دیبالا (12) میرالم پیانیچ (5) کروتونه رولاندو ماندراگورا (7.11) آنته بودیمیر (3) آدرین استویان (3) نکات آماری

یوونتوس در 38 بازی اخیر خانگی خود تنها دو مرتبه پیروز نشده است.

یوونتوس تاکنون در بازی های رسمی برابر کروتونه گل نخورده است.

یوونتوس در تمام بازی های رسمی برابر کروتونه پیروز شده است.

یوونتوس در تمام بازی هایش برابر کروتونه حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

پیش بینی هو اسکورد یوونتوس 2-0 کروتونه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده‌بندی تیم‌ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد. 

این نامه  پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه‌ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه‌ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می‌گیرد. در صورتی که دوتیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم‌ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمامی این آیتم‌ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده‌بندی تیم‌ها در جدول می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!
  • میراث دریانوردان از لندن؛ بایرن مونیخ در خانه به چه چیز برای حذف آرسنال نیاز دارد؟
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!