Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، سردار بابایی امروز در افتتاحیه گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما مازندران گفت: تفکر داعش در بیش از 3 هزار مدرسه , 300 دانشگاه طی 30 سال گذشته با حمایت های کشورهای مختلف که در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و عربستان بوده اند شکل گرفت و از 6 سال پیش تا کنون در منطقه به جنایات پرداختند که اکنون مثلث شوم بوجود آورنده داعش به لطف خدا از هم پاشیده شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه دنیا امروز به قدرت جمهوری اسلامی و تأثیرگزاری آن در منطقه پی برده است گفت : امروز اگر موفق شده ایم که داعش را زمین گیر کنیم به برکت تفکر بسیجی است که امام خمینی آن را برای ما ترسیم کرده است .

سردار بابایی همچنین افزود : با راه اندازی گروه تلویزیونی بسیج می توان بستری برای سازندگی بیشتر درابعاد مختلف فرهنگی واقتصاد مقاومتی در استان فراهم کرد که برنامه سازی درباره اقتصاد مقاومتی از مهمترین اقدامات آن است .

مدیر کل صدا و سیما مرکز مازندران هم در این مراسم با اشاره به اینکه در امر برنامه سازی در گروه تلویزیونی بسیج نگاه جهادی خواهیم داشت گفت : الحمدالله صدا و سیما مرکز مازندران با پوشش مناسب در بخش های مختلف بسیج ورود پیدا کرد اما کافی نیست و ما تلاش می کنیم تا همه بخش هایی را که می توان در آن سازندگی و الگو پذیری باشد به جامعه ارائه دهیم .

صادق مقدسی همچنین افزود: افراد می توانند به ارائه سوژه در زمینه های بسط تفکر بسیج و خدمت به مردم پرداخته و یا کسانی را که در بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی گام موثری برای کشور برداشته اند به صدا و سیما معرفی کنند تا در آن زمینه ها برنامه سازی شود .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک