Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - فرماندار مراغه از تخصیص 172 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای روکش و ترمیم آسفالت جاده مراغه - هشترود و تکمیل بیمارستان سینای این شهر در سالجاری خبرداد.

ظفر محمدی روز شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده، 120 میلیارد ریال اعتبار برای ترمیم و روکش آسفالت جاده مراغه - هشترود تخصیص یافته که با تحقق و تامین آن شاهد بهبود کیفیت آسفالت این جاده خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی طولانی شدن و وجود برخی مشکلات اداری را عامل تاخیر در اجرای این طرح عنوان کرد و ادامه داد: با مرتفع شدن این مشکلات و با مساعد شدن وضعیت جوی، آسفالت ریزی و روکش در این مسیر پرتردد آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به پیشرفت بیش از 90 درصدی طرح احداث بیمارستان سینای مراغه گفت: با رایزنی های انجام شده، 52 میلیارد ریال برای تکمیل این طرح تخصیص یافته که از این میزان حدود 32 میلیارد ریال آن وصول و تامین شده است.
وی افزود: بر اساس توافقات انجام شده و قرارداد احداث بیمارستان سینا، فاز اول این طرح درمانی ظرف یک ماه آینده قابل بهره برداری خواهد بود.
محمدی ادامه داد: هم اکنون کار تجهیز و ایجاد اتاق های عمل و نیز مکان ویژه فرود بالگرد در این بیمارستان در حال انجام است.
فرماندار مراغه با اشاره به وضعیت حمل و نقل ریلی این شهرستان گفت: با توجه به بهسازی واگن های مسافری در مسیر مراغه به تهران، کمبود این قطار مسافری با افزایش ظرفیت مسافری در این مسیر به صورت موقت جبران شده است.
محمدی افزود: با اتمام بهسازی واگن ها، واگن های بهسازی شده دوباره به چرخه حمل و نقل ریلی این شهرستان باز خواهد گشت.
وی با اشاره به لزوم نظارت رسانه ها بر عملکرد ادارات دولتی اضافه کرد: اصحاب مطبوعات و رسانه ها باید در این مسیر به صورت منصفانه به نقد عملکرد نهادها اقدام کرده و جانب عدالت را رعایت کنند.
وی همچنین از پیگیری هایش برای تکمیل طرح های در دست اجرای ورزشگاه پنج هزار نفری، مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی، برقراری مجدد پروازهای فرودگاه سهند، احداث پردیس سینمایی و پرداخت مطالبات اراضی تملک شده در مسیر آزدراه مراغه - هشترود خبرداد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان مرکزی، محمدهادی نوروزی اظهار کرد: پروژه کمربندی شهر دلیجان در دو مرحله انجام خواهد شد که اکنون در فاز نخست به علت شدت خرابی‌های این محور، لکه‌گیری هندسی در طول مسیر در حال اجراست که پس از اتمام آن در فاز دوم روکش آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را در مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عرض اجرای آسفالت در کمربندی دلیجان برابر ۱۱ متر است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن رضایت مردم دلیجان و کاربران جاده‌ای جلب خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

نوروزی با اشاره به سایر اقدامات مهم در دست اجرا در جاده‌های شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: پروژه بسیار مهم ایمن‌سازی کمربندی دلیجان با نصب حفاظ میانی بتنی (نیوجرسی) یکی از کار ویژه‌هایی است که توسط پیمانکار مربوطه در دست اقدام است.

وی به پروژه ایمن‌سازی محور دلیجان - سلفچگان نیز اشاره کرد و گفت: برای رفع نقاط پرتگاهی و افزایش ضریب بخشندگی حاشیه راه‌ها، اجرای شیب شیروانی در این محور با به‌کارگیری شش دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری به همت راهداران شهرستان دلیجان در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: به‌زودی عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور دلیجان - سلفچگان نیز شروع خواهد شد تا کاربران جاده‌ای با آرامش خاطر بیشتری از محورهای مواصلاتی استان مرکزی عبور کنند.

کد خبر 747291

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است