Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ گروه تروریستی داعش به گرگ های تنها  دستور داد پایتخت ایتالیا را که سالانه میلیون ها گردشگر از آن بازدید می کنند، هدف حمله قرار دهند.

با نزدیک شدن به جشن کریسمس، داعش به گرگ های تنها دستور داده است تا شهر رُم، پایتخت ایتالیا را هدف قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رُم یکی از شهرهای بزرگ اروپاست که هر سال همزمان با جشن کریسمس، میلیون ها گردشگر از آن بازدید می کنند. این شهر همچنین مقصد گردشگری بسیاری از مردم سایر کشورهای اروپا در تعطیلات سال نوی میلادی است.

این گروه تروریستی با انتشار ویدئویی از گرگ های تنها خواسته است در آستانه برگزاری جشن کریسمس و سال نوی میلادی، خود را برای حمله به مناطق توریستی رُم  و واتیکان  و همچنین هدف قرار دادن کودکان، زنان و سالخوردگان آماده کنند.

داعش در این ویدئو از گرگ های تنها دعوت کرده تا میدان سن پیتر –بزرگترین و شلوغ ترین میدان شهر رُم—و همچنین کلیسای سن پیتر شهر واتیکان را هدف حمله قرار دهند.

در بخشی از این ویدئو آمده است: جوانان، زنان ، سالخوردگان  و همه شما در معرض گلوله های ما هستند و آنچه قرار است رخ دهد بسیار بد است.

داعش در حالی ایتالیا را تهدید کرده است که چندی پیش «مارکو مینیتی»، وزیر کشور ایتالیا اعلام کرد این خطر وجود دارد که تروریست های داعش به همراه پناهجویان و مهاجران از کشورهای شمال آفریقا  وارد ایتالیا شوند.

این گروه تروریستی اوایل سال جاری میلادی با انتشار ویدئویی با عنوان «ما در رُم هستیم»، پاپ فرانسیس را تهدید کرده بود.

در مبحث تروریسم، گرگ های تنها به افرادی گفته می شود که به صورت یکجانبه و بدون اینکه ارتباط سازمانی با گروه های تروریستی داشته باشند، در حمایت از عقاید آنها دست به عملیات انتحاری می زنند. گروه تروریستی داعش با شستشوی مغزی طرفداران خود در کشورهای مختلف، آنها را به انجام حملاتی به سبک گرگ های تنها تشویق می کند.

انتهای پیام/

 

هشدار داعش درخصوص انجام حملات تروریستی در ایتالیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • داعش در افغانستان از بین رفته است