Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از کرمان، محمدجواد آروین در دیدار با اعضای شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان، با نام بردن از روابط عمومی به عنوان یکی از ابزارهای مهم مدیریت در دانشگاه‌ها گفت: روابط عمومی در دانشگاه می‌تواند با ایجاد و توسعه ارتباط بین مدیران و بخش‌های مختلف دانشگاه از یک‌سو و ارتباط دانشگاه با خارج از دانشگاه، تسهیل‌گر ارتقاء امور آموزشی و پژوهشی و تعاملات پویای درون و برون سازمانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مهم ارزیابی کردن تعامل دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی و بویژه استانداری کرمان، برای همکاری‌های علمی و تخصصی متناسب با برنامه های اجرایی استان اعلام آمادگی کرد.

آروین عملکرد روابط عمومی استانداری کرمان را موفق خواند و تصریح کرد: هرچه تعامل روابط عمومی‌ها بیش‌تر باشد، همکاری‌های متقابل و بین دستگاهی نیز ارتقاء می‌یابد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

صبح امروز برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی انتشار ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی توسط بانک مرکزی شده بودند.

کد خبر 845485 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم بانک مرکزی

دیگر خبرها

  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان