Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان یادواره شهدای والامقام فصل پائیز شهرستان خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، حجت‌الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال عصر امروز در مراسم یادواره شهدای والامقام فصل پائیز شهرستان خلخال اظهار داشت: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار شهدای والامقام کشورمان در دستیابی به امنیت و اقتدار کنونی کشورمان برگزاری یادواره‌های شهدا کم‌ترین کار و در عین حال مهم‌ترین کاری است که باید مورد توجه واقع شود چرا که تبیین و اهداف والامقام شهدا به همگان و به ویژه نسل جوان یک اصل اساسی و ضروری برای ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظیفه ما نیز در عرصه کنونی بسیار خطیر و حساس است به گونه‌ای که نباید به دشمنان اجازه دهیم تا نقشه‌ها و توطئه‌های خود را برای به فراموشی سپرده شدن راه و آرمان شهیدان در گذر زمان و پیچ و خم مشکلات دنیوی پیاده‌سازی کنند و اهداف والای شهدا را کوچک بشمارند.

امام جمعه خلخال بیان کرد: تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا باید در جامعه نهادینه‌سازی شود که در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان و متولیان اجرایی برنامه‌های هدفمند و منسجمی در ارتباط با ترویج این مهم پیاده‌سازی کنند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

رشتبری تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان از دیگر اقدامات مهمی است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم از این طریق مسیر والای شهدا را به آنان نشان دهیم و اهداف و آرمان‌های مقدس آن‌ها را به دانش‌آموزان تبیین کنیم و این الگوهای مقدس را به آنان معرفی کنیم.

وی ضمن تبریک به مناسبت شکست تکفیری‌ها توسط داعش نیز اظهار کرد: بسیجیانی که با رشادت و فداکاری توانستند این چنین اقدامی را انجام دهند به دشمنان نشان دادند که ارزش این پیروزی فوق‌العاده بالا است.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود