Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@19:44:41 GMT

بیرانوند باز هم فریب خورد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۳۲۰۰

بیرانوند حتی در تشخیص پنالتی یک دروازه‌بان هم ناکام بود. فروزانی که نشان داد تبحری در گل کردن توپ ندارد، ولی بیرانوند فریب‌اش را می‌خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باز هم پنالتی و باز هم تشخیص اشتباه علیرضا بیرانوند. بازی با پارس‌جنوبی‌جم چهارمین پنالتی‌ بود که این فصل به سمت دروازه بیرانوند زده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپی که با تشخیص اشتباه دروازه‌بان پرسپولیس همراه شد. در این فصل بیرانوند هیچ کدام از چهار پنالتی که به سمت‌ دروازه‌اش زده شده را نتوانسته مهار کند. اگر دو پنالتی فصل قبل را هم به این عدد اضافه کنیم، حالا بیرانوند بیش از دو فصل است که پنالتی مهار نکرده است. آخرین پنالتی‌ای که او گرفت، مربوط می‌شود به زمان حضورش در نفت تهران که پنالتی مهدی طارمی را مهار کرده بود.

اما در این بین بیرانوند خوش‌شانس بود و چند اشتباهاتش در تشخیص مسیر توپ، توسط تیر دروازه جبران شد. بیرانوند در هفته سوم، تشخیص درستی در جهت‌یابی پنالتی عیسی آل‌کثیر نداشت. ولی خوش‌شانس بود که توپ مهاجم نفت به تیر دروازه خورد و گل نشد. خریبین هم در لیگ قهرمانان همین فصل به بیرانوند چیپ زد و او را فریب داد. پنالتی پاناما را هم بیرانوند در لباس تیم ملی گل خورد. 

علیرضا بیرانوند که دو فصلی می‌شود مهار پنالتی را فراموش کرده، حتی فریب محسن فروزان را هم خورد. دروازه‌بان پارس‌جنوبی‌جم که نشان داد تبحری در گل کردن پنالتی ندارد، علیرضا بیرانوند را فریب داد. هر چند که باز هم شانس بیرانوند نجات‌اش داد و توپ دو بار به تیر خورد ولی گل نشد. نکته جالب توجه در صحنه ضربه زدن فروزان به توپ برمی‌گردد. جایی که در هنگام ضربه به توپ، بیرانوند مسیرش را انتخاب کرده و یک سمت دروازه را خالی گذاشته است. بیرانوند چهار بار از ۶ پنالتی اخیرش را به سمت چپ خودش شیرجه زده است. که موفق به مهار هیچ‌کدام از توپ‌ها نشد.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، با ادامه مصدومیت علیرضا بیرانوند و دوری او از تمرینات امیررضا رفیعی مثل دو بازی قبلی مقابل گل‌گهر و ملوان در آبادان هم سنگربان اصلی سرخ‌ها خواهد بود.
با توجه به حضور امیررضا رفیعی که چند روز قبل 22 سالگی را پشت سر گذاشت مهرشاد اسدی  دیگر دروازه‌بان جوان سرخ‌ها به عنوان گلر ذخیره روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
مهرشاد اسدی که قد و قامت بلندتری نسبت به رفیعی دارد متولد قائمشهر است و برخلاف تصورات از آکادمی پرسپولیس بالا نیامده اما از تابستان سال گذشته و همزمان با حضور رفیعی به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شده است.

نکته اینجاست که پرسپولیسی‌ها از کیفیت دروازه‌بانی مهرشاد اسدی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی نیز به‌شدت تمجید می‌کنند و می‌گویند او هیچ کم و کسری نسبت به رفیعی ندارد و هر دو دروازه‌بان می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند کما اینکه رفیعی در سه مسابقه‌ای که به میدان رفت نشان داد اینطور هم نیست که بعد از هر بار مصدومیت یا محروم شدن بیرانوند دست و دل هواداران پرسپولیس به‌خاطر نداشتن دروازه‌بان ذخیره مطمئن بلرزد.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند اینکه رفیعی به‌عنوان دروازه‌بان دوم انتخاب شد و مهرشاد اسدی گزینه سوم شناخته شد به تفاوت کیفی این دو دروازه‌بان برنمی‌گردد و این انتخاب ریشه فنی ندارد و تنها به‌خاطر بازی‌های بیشتر تدارکاتی رفیعی، او جلوتر از مهرشاد قرار می‌گیرد.
به هر حال از آنجایی که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند از بازی هفتم اردیبهشت ماه در جام حذفی مقابل آلومینیوم در اراک به دروازه سرخ‌ها باز خواهد گشت و رفیعی به نیمکت تیمش برمی‌گردد مهرشاد اسدی هم احتمالا آخرین نیمکت‌نشینی خود در این فصل را مقابل صنعت نفت آبادان تجربه می‌کند مگر اینکه باز هم اتفاقات عجیب و غریب باعث شود تا او به لیست بیست نفره سرخ‌ها  درمسابقات آتی‌شان راه یابد.

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • خوشحالی امیلیانو مارتینز رو به هواداران لیل پس از مهار پنالتی و صعود استون ویلا / فیلم
  • کپا آریزابالاگا عامل اصلی پیروزی رئال برابر سیتی
  • اعتراف ناجی رئال: مودریچ در پنالتی‌ها کمکم کرد!
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان