Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل یادواره شهدای والامقام محله سیدالشهدا(ع) راه جیرال اردبیل با محوریت شهدای مدافع حرم علی آقایی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یادواره شهدای والامقام محله سیدالشهدا(ع) راه جیرال اردبیل با محوریت شهدای مدافع حرم علی آقایی و با حضور پرشور مردم در مسجد سیدالشهدا(ع) برگزار شد که سخنران اصلی این برنامه آیت‌الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم، فرماندهان و نظامی و انتظامی و مسئولان استان اردبیل برگزار شد بعد از سخنزانی نماینده ولی فقیه در استان خاطره‌گویی توسط فرمانده سپاه استان اردبیل انجام و بعد از آن طاهر قلندری از مداحان عصمت و طهارت(ع) به مداحی پرداخت.

سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امشب در این مراسم ضمن خاطره‌گویی از شهیدان مدافع حرم به ویژه شهید علی آقایی اظهار داشت: هدف اصلی ایجاد داعش تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که اگر شهدای مدافع حرم نبودند امنیت و آرامش کنونی کشورمان با مشکل روبه‌رو می‌شود.

وی افزود: در واقع امروز که بعد از سال‌ها مبارزه شجره خبیثه داعش از بین رفت مدیون خون پاک شهدا و آن افرادی هستیم که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و کشور ایران در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حاضر شده و با جلادان تکفیری داعش مبارزه کردند.

این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و خانواده شهید علی آقایی برگزار شد.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارشهرستان چرام دراین نشست گفت: شهید کسی است که جان خود را در راه وطن و آرمان‌های نظام ازدست می‌دهد و به علو درجات درمیان بهشتیان دست می‌یابد و این وعده‌ی خداوند است که فرمود شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.
توفیقیان افزود: شهیدان ریشه در قلب و یاد مردم ایران دارند و هیچ وقت از خاطرات ما دور نمی‌مانند و فرهنگ ایثار و شهادت همیشه در ایران اسلامی جای داشته است و همین باعث شده که پرچم ایران همیشه در سراسر جهان برافراشته باشد.

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود