Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «فرشاد فلاحت زاده» مربی تیم فوتبال گسترش فولاد بعد از شکست 2 بر صفر تیمش برابر استقلال با بیان اینکه بازیکنان این تیم خسته بودند، گفت: بازیکنان ما بد بازی نکردند، ولی با کم تجربگی نتیجه را واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، فلاحت زاده در نشست خبری بعد از دیدار تیم های استقلال و گسترش فولاد که با شکست 2 بر صفر تیم مهمان همراه بود، گفت: بازیکنان ما از دیدارهای گذشته خستگی داشتند زیرا ما برای ورود به تهران دو بار هواپیما عوض کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تنها تفاوت ما با استقلال در این بود که آنها موقعیت های خود را به گل تبدیل کردند، ولی بازیکنان ما با بی تجربگی توپ ها و موقعیت های خوب خود را از دست دادند.
فلاحت زاده خاطرنشان کرد که میانگین سنی بازیکنان ذخیره این تیم نیز 21 سال بود و تفاوت چندانی بین بازیکنان حاضر در زمین و روی نیمکت نبود.
مربی گسترش فولاد ابراز امیدواری کرد که در نیم فصل، این تیم بتواند چندین بازیکن خوب را جذب کند تا نقاط ضعف خود را پوشش دهد.
وی درباره بازیکنان مصدوم این تیم و زمان بازگشت آنها به جمع بازیکنان اصلی اظهار داشت: مصدومیت «آندرانیک تیموریان» برطرف شده ولی به دلیل آنکه از نظر تاکتیکی از سایر بازیکنان عقب است، از این بازیکن در زمین استفاده نکردیم.
فلاحت زاده با بیان اینکه نقی زاده از هفته دیگر به جمع بازیکنان گسترش فولاد اضافه می شود، ادامه داد: میلاد فخرالدینی و امین خطیبی نیز از ماه آینده می توانند برای گسترش فولاد بازی کنند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9129**1368
خبرنگار: مهدی رهبر** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!