Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@10:50:32 GMT

آزمون استخدامی وزارت نفت ‌اصلاح شود ‌

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۴۹۶۸

آزمون استخدامی وزارت نفت ‌اصلاح شود ‌

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: اطلاعیه آزمون استخدامی وزارت نفت با توجه به مشکلات موجود در استان باید اصلاح شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عباس پاپی‌زاده رئیس مجمع نمایندگان خوزستان به دنبال انتشار اطلاعیه آزمون استخدامی وزارت نفت نسبت به برخی از بندهای این اطلاعیه و کمبود برخی از رشته‌های مورد نیاز با توجه به مشکلات موجود در خوزستان از بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت خواستار اصلاح آزمون استخدامی وزارت نفت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

R41468/P1377/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بر ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی اعضای مجمع نیروهای انقلاب تاکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات استانی و ملی باید به صورت مدبرانه و عاقلانه از نمایندگان مطالبه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید حسین بهشتی‌نژاد امشب _چهارشنبه نهم فرودین _در نشست نوروزی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: شیعه به معنای پیرو سایه به سایه ائمه (ع) است، امشب ۱۷ ماه رمضان مصادف با جنگ بدر است که عدد مسلمانان در این جنگ ۳۱۳ نفر و عدد دشمنان ۳ برابر بود اما به دلیل اخلاص و استقامت مسلمانان فرشتگان به نصرت مسلمانان آمدند.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه گذشته، ضمن قدردانی از همه کاندیداهایی که با حضور خود به افزایش شور انتخاباتی کمک کردند، گفت: از همه کاندیداهایی که رأی آورده یا نیاوردند و به ویژه کاندیداهای مجمع می‌خواهیم که کمترین حرمت‌شکنی را نسبت به سایر کاندیداها نداشته باشند؛ چرا که هر کدام از کاندیداها ظرفیتی معنوی، علمی و انقلابی هستند که شناخته نشده‌اند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات نوروزی و تصمیم برای افزایش تعامل و ارتباط با نمایندگان منتخب به صورت ماهانه ابراز کرد: برای اینکه مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بخواهد پویاتر، زنده‌تر و بروزتر شود، لازم است به بازخوانی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بپردازد و خود را در مسیر ارتقای سطح معنوی، علمی و فنی در کنار تعامل با نمایندگان قرار دهد.

وی ادامه داد: گزارش گرفتن از نمایندگان منتخب به تنهایی مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه لازم است مسائل و مشکلات استانی و حتی ملی باید به صورت مدبرانه و عاقلانه از نمایندگان مطالبه شود چرا که انتظارات از مجمع نیروهای انقلاب بیشتر است.

آیت الله بهشتی نژاد با اشاره به ظرفیت‌های مضاعف استان اصفهان، بر پیگیری جدی مطالبات مردم توسط نمایندگان استان تاکید و خاطرنشان کرد: با بروز بودن و ارتقای سطح علمی مجمع، نمایندگان نیز خواهند دانست که پشتوانه آنها انسان‌های آگاه و مطالبه‌گر فنی هستند نه افرادی که احساسی تصمیم می‌گیرند.

کد خبر 739808

دیگر خبرها

  • در سال جدید چه استخدام‌هایی خواهیم داشت؟
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ /کدام وزارتخانه بیشترین استخدام را دارد؟
  • وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ | بیشترین استخدام‌ها در این ۲ وزارتخانه خواهد بود
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • بیانیه مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره «زهرا شجاعی»
  • زهرا شجاعی درگذشت+ سوابق
  • فوری/ زهرا شجاعی، عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب درگذشت
  • فوری/ عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب فوت کرد