Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - ایرنا - جانشین پلیس راه استان سمنان گفت: به خاطر بارش برف وبوران ، رفت و آمد از مسیر توسکستان به گرگان فقط با زنجیر چرخ ممکن است.

سرهنگ تقی کبیری شنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: بارش برف در این مسیر از ساعاتی قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: در جاده شهمیرزاد - فولاد محله و جاده شاهرود - آزادشهر در گردنه خوش ییلاق هم بارش برف انجام می شود ، ضمن این که بوران و مه غلیظ نیز رفت و آمد خودروها را با کندی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ کبیری با بیان این که در گردنه آهوان هم باد شدیدی در حال وزیدن است، افزود: لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی این مسیرها را بپیمایند.
وی در عین حال از مردم خواست از انجام سفرهای غیرضروری در این راه ها پرهیز کنند.
جانشین پلیس راه استان سمنان گفت: رانندگانی که در این مسیرها قصد تردد دارند ، لازم است زنجیر چرخ ، لباس گرم ، غذا و سوخت به اندازه کافی همراه داشته باشند.
سرهنگ کبیری گفت: ماموران پلیس راه در این محورها مستقر هستند و از رفت و آمد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می کنند.
660 کیلومتر از بزرگراه 860 کیلومتری تهران – مشهد در استان سمنان واقع شده است.
سه هزار و 784 کیلومتر راهِ در استان سمنان وجود دارد که 2.1 درصد از راه های کشور را شامل می شود.
6167 انتشار دهنده : محسن شاکری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثار پرستار البرزی با اهدای عضو ماندگار شد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،پرستار ایثارگر «سپهر کبیری» ۲۶ ساله که مدتی را در بیمارستان‌های شهید رجایی و ثارالله کرج مشغول به کار بوده و بعد از آن در مرکز خصوصی فعالیت داشته بر اثر بیماری دچار مرگ مغزی می‌شود و پس از تایید مرگ‌مغزی و کسب رضایت خانواده اش و پس از وداع با کادر درمان جهت اهدا عضو و نجات جان چندین بیمار به بیمارستان سینا تهران منتقل شد و با اهدای دو کلیه، کبد، ریه و قلب جان چند بیمار نیازمند عضو را نجات داد.

گفتنی است مرحوم سپهر کبیری عصر روز یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه با بدرقه و همراهی کادر درمان در بیمارستان کوثر که در این مرکز بستری و تحت درمان قرارگرفته بود، جهت اهدای عضو به تهران منتقل شد.

دیگر خبرها

  • قتل در گلستان / قاتل ۱۹ ساله در سمنان دستگیر شد
  • ارازل و اوباشی که با شلیک پلیس زمین گیر شدند
  • اراذلی که با شلیک پلیس زمین گیر شدند
  • سپهر کبیری؛ پرستاری که پس از مرگ زندگی بخشید
  • قاتل فراری از استان گلستان در سمنان دستگیر شد
  • قاتل ۱۹ ساله فراری گلستانی در سمنان دستگیر شد
  • پرستار ۲۶ ساله البرزی جان ۵ بیمار را نجات داد
  • ایثار پرستار البرزی با اهدای عضو ماندگار شد
  • دستگیری عامل اخلال در نظم عمومی گرگان + تصویر
  • دستگیری عامل اخلال در نظم عمومی با شلیک پلیس گرگان